Ze is 12 maanden.
Moderator: moderatorteam

dr staart is te kort, dr nek veel te lang, ze heeft donald duck voeten en de proporties kloppen niet.estelle schreef:ik ook maar kan niet precies aangeven wat me stoort.alm@ schreef:Ik ben er wat minder van gecharmeerd
En ja, ook aardig aan de magere kant.

de verhoudingen vind ik idd ook niet helemaal kloppen, denk dat dat me ook stoort.renee-uk schreef:dr staart is te kort, dr nek veel te lang, ze heeft donald duck voeten en de proporties kloppen niet.estelle schreef:ik ook maar kan niet precies aangeven wat me stoort.alm@ schreef:Ik ben er wat minder van gecharmeerd
En ja, ook aardig aan de magere kant.
Ik hou wel van grauwtjes maar ik vind dr echt niet mooi en ze is inderdaad veel te mager, ribjes moet je kunnen voelen maar niet zien.
Ik denk dat als deze hond wat voller/dikker zou zijn, het hoofd niet eens zo veel te groot zou lijken. Het lichaam is gewoon te schraal, waardoor hoofd en poten wat uit proportie lijken, denk ik.Elly* schreef:Gewoon een keer een betere foto maken. Vrijstaand met aandacht voor de baas of zo. Hoofd lijkt inderdaad te zwaar voor het lichaam.
TARAKlijkt mij toch ook, helemaal als je neerzet dat je dit een hele mooie duitser vindt. DAn kun je toch verwachten (en volgens mij ga je daar dan al vanuit) dat mensen hun mening ook geven over wat ze van de hond vinden.LongFields schreef:Iedereen mag toch zeker gewoon wel zijn of haar mening geven...
Het wordt steeds gekker, nu heeft de hond al ergens pijn?*Linda* schreef:Heb ik ook. Alsof ze ergens pijn heeft ofzo? Ziet er gewoon niet goed uit, imo.Maeve schreef:Ik weet niet wat het is, maar iets aan dat lichaam vind ik het totaalbeeld verstoren