Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De Opa en Oma wandeling

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Tja als er geen concrete datum en plaats komen, weten mensen nooit of ze kunnen of niet. Of ik lees over een concrete datum heen?

Tja en met senioren heb je gewoon beperkingen. We hebben nog een aantal oudjes in de familie (winnie schotse collie van 15 jaar, mano duitse herder van 11 jaar en Ringo een schotse herder van 13 jaar) Maar tja met een oudje ver reizen is gewoon niet zo handig...? Ik moet ui Friesland komen, dus tja al verder da Drenthe kom ik eigenlijk niet naar beneden met een 15 jaar oude hond!
Dus ik denk dat je geen verwachtingen moet hebben van tientallen mensen? Gewoon een stuk of wat mensen is toch ook al leuk genoeg? En meer dan genoeg indrukken voor de oudjes? Organiseer gewoon wat en mischien volgen er meer initiatieven in de rest van het land. Ga gewoon lekker lopen en je ziet wel wie er komen toch?
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Als er genoeg animo is voor een zuid-holland wandeling dan zeg ik natuurlijk volmondig ' ja ', vind het anders een beetje jammer dat ik anderhalf uur moet rijden voor een zelf-georganiseerde wandeling, waarbij ik mijn eigen hond niet mee kan nemen omdat het te ver rijden is :mrgreen: :ok:
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Ben ik nou blond of hoe zit dat? Je opent toch zelf dit topic? Dan stel je dus zelf een plaats en datum voor waarneer jij lekker gaat wandelen. En dan zie je wel wie er dan komen. En anders wandel je toch lekker gewoon met je hond, want daar gaat het toch om? om je hond? Laat niet alles van anderen afhangen (of zoals ze zo'n mooie term gebruiken bij mijn opleiding: wees assertief!)
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Scooby schreef:
Hutsje schreef:
Scooby schreef: Ik vind een aanlijnwandeling alleen niet zo leuk. Levi loopt eigenlijk altijd los.
dan kom ik dus niet :ok:
Of ik niet. :wink: Maar Levi gaat zowiezo niet echt buurten bij andere honden, dus als andere mensen er geen bezwaar tegen hebben dat Levi wel los loopt, zou het ook nog kunnen?
ze zal met levi geen problemen hebben maar als alle honden los lopen (en mn de kleintjes) en ze komen even neuzen dan moet ik haar ws steeds krampachtig weghouden en dat loopt voor haar en voor mij niet ontspannen.
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Aimee schreef:Als er genoeg animo is voor een zuid-holland wandeling dan zeg ik natuurlijk volmondig ' ja ', vind het anders een beetje jammer dat ik anderhalf uur moet rijden voor een zelf-georganiseerde wandeling, waarbij ik mijn eigen hond niet mee kan nemen omdat het te ver rijden is :mrgreen: :ok:
Ik wil zeker evt wel mee met Tank maar dat kan alleen als het aangelijnd is :wink: hij heeft geen moeite met loslopende honden om zich heen behalve als ze paterserig komen doen bij hem en dan met name reuen, teven is geen probleem.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”