Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Basis 1 examen Hades

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Frederiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1

Basis 1 examen Hades

Ongelezen bericht door Frederiek »

Wat foto's van Hades zijn allereerste examen! We krijgen de resultaten nog opgestuurd, maar ik ben er zeker van dat hij (en wij) is geslaagd. Alleen 'los' deed hij niet, maar dat was meer omdat hij z'n speeltje überhaupt niet vást wilde pakken, dat ding is voor thuis, hier zijn leukere dingen :pffff: .

Zit en blijf
Afbeelding

Af en blijf
Afbeelding

Zit
Afbeelding

Kriebellllll
Afbeelding

De hond staand kunnen betasten
Afbeelding

De hond plat kunnen betasten
Afbeelding

Volgen
Afbeelding

Kom hier
Afbeelding

Één moment van onachtzaamheid en voor je het weet dwarrelt er een té gaaf blaadje voorbij :19: ...
Afbeelding

Synchroon spelen :mrgreen:
Afbeelding

Brave hond.
Frederiek
Zeer actief

Nanna schreef:Leuke foto's en wat een bijzondere hond. Wordt denk ik wel heel groot?

Dankjewel!
Volgende week maandag wordt hij een half jaar oud, en hij is nu ongeveer 55 cm hoog bij z'n schoft. Geen idee hoeveel hij nog in de hoogte gaat groeien, maar er komt in de lengte vast nog wel wat bij haha. Ik vind 'm zelf echt nog kleinnnn, maar dat is denk ik meer wat ik dénk, dan wat hij daadwerkelijk ís :mrgreen: .
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Frederiek schreef:
Nanna schreef:Leuke foto's en wat een bijzondere hond. Wordt denk ik wel heel groot?

Dankjewel!
Volgende week maandag wordt hij een half jaar oud, en hij is nu ongeveer 55 cm hoog bij z'n schoft. Geen idee hoeveel hij nog in de hoogte gaat groeien, maar er komt in de lengte vast nog wel wat bij haha. Ik vind 'm zelf echt nog kleinnnn, maar dat is denk ik meer wat ik dénk, dan wat hij daadwerkelijk ís :mrgreen: .
Hahahaaha, ach klein...hij is net zo hoog als mijn Golden (teefje) van over twee weken een jaar :mrgreen:

Denk ook wel dat het een beer gaat worden dan! En in de hoogte zal er nog best wat bijkomen denk ik. Mijn Golden was met 6 maanden 48 cm schoft namelijk :wink: (en nu dus 55, sinds ze 8.5 maand is meen ik).

Het is wel een leukerd hoor :ok:
Afbeelding
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Wat een leuke foto´s zeg! Mooie hond ook, en leuke buikschuivers maak je :smile:
Frederiek
Zeer actief

blondie schreef:Wat een leuke foto´s zeg! Mooie hond ook, en leuke buikschuivers maak je :smile:
Gelukkig ben ik dat niet, maar mijn lieftallige wederhelft :mrgreen:.
Frederiek
Zeer actief

Inge O schreef:wat was hij ook alweer, kruising staby - lab? en zei marc (s) nog niet ergens dat hij er ook iets berghondachtigs in vermoedde?
nou, ik ook :mrgreen: . zeker die achterpoten, inclusief bijklauwen zijn zeker niet des staby's of des labjes :mrgreen: .

een leuk ding is hij :ok: .
Jep, stabij/lab/iets beghondachtigs waarschijnlijk. DA's zeggen Berner Sennen, kan maar zo, maar ik zou het zelf écht niet weten.

En dankjewel!
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Hele leuke foto's :ok:
Mooie hond ook!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”