Zit en blijf

Af en blijf

Zit

Kriebellllll

De hond staand kunnen betasten

De hond plat kunnen betasten

Volgen

Kom hier

Één moment van onachtzaamheid en voor je het weet dwarrelt er een té gaaf blaadje voorbij

Synchroon spelen

Brave hond.
Moderator: moderatorteam

Nanna schreef:Leuke foto's en wat een bijzondere hond. Wordt denk ik wel heel groot?
Hahahaaha, ach klein...hij is net zo hoog als mijn Golden (teefje) van over twee weken een jaarFrederiek schreef:Nanna schreef:Leuke foto's en wat een bijzondere hond. Wordt denk ik wel heel groot?
Dankjewel!
Volgende week maandag wordt hij een half jaar oud, en hij is nu ongeveer 55 cm hoog bij z'n schoft. Geen idee hoeveel hij nog in de hoogte gaat groeien, maar er komt in de lengte vast nog wel wat bij haha. Ik vind 'm zelf echt nog kleinnnn, maar dat is denk ik meer wat ik dénk, dan wat hij daadwerkelijk ís.

Jep, stabij/lab/iets beghondachtigs waarschijnlijk. DA's zeggen Berner Sennen, kan maar zo, maar ik zou het zelf écht niet weten.Inge O schreef:wat was hij ook alweer, kruising staby - lab? en zei marc (s) nog niet ergens dat hij er ook iets berghondachtigs in vermoedde?
nou, ik ook. zeker die achterpoten, inclusief bijklauwen zijn zeker niet des staby's of des labjes
.
een leuk ding is hij.