Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Martinidoghow 2009
Moderator: moderatorteam
- Aiske
- Zeer actief
Vandaag waren wij met Jelmer in Groningen. De voorbereidingen gingen niet van een leiendakje maar het leek op de show allemaal wel goed te verlopen.
Jelmer kwam voor de 2e keer uit in de jeugdklasse en in totaal waren er 24 Stabijs ingeschreven. Samen met Jelmer stonden er nog 3 hondjes in de jeugdklasse ingeschreven. Jelmer won de jeugdklasse.... daarna moest hij terug voor de beste reu en daar versloeg hij de multi-kampioen en de reu openklas. Hij werd beste reu tjee dit had ik niet verwacht...
Toen moesten we voor de BOB tegen een teef uit de tussenklas die afgelopen Winner daar de BOB werd en tot mijn grote verbazing werd Jelmer nu de BOB.
Jelmer loopt niet naast zijn schoenen van deze prestatie... die is totaal uitgevloerd maar weet nog niet hoe hij aan de vermoeidheid moet toegeven. En ik.... ik kan het nog moeilijk bevatten want hier kan je alleen in je stoutste dromen van dromen.
Jelmer kwam voor de 2e keer uit in de jeugdklasse en in totaal waren er 24 Stabijs ingeschreven. Samen met Jelmer stonden er nog 3 hondjes in de jeugdklasse ingeschreven. Jelmer won de jeugdklasse.... daarna moest hij terug voor de beste reu en daar versloeg hij de multi-kampioen en de reu openklas. Hij werd beste reu tjee dit had ik niet verwacht...
Toen moesten we voor de BOB tegen een teef uit de tussenklas die afgelopen Winner daar de BOB werd en tot mijn grote verbazing werd Jelmer nu de BOB.
Jelmer loopt niet naast zijn schoenen van deze prestatie... die is totaal uitgevloerd maar weet nog niet hoe hij aan de vermoeidheid moet toegeven. En ik.... ik kan het nog moeilijk bevatten want hier kan je alleen in je stoutste dromen van dromen.
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- Hamilton
- Zeer actief
dat is het jammere van zo weinig benching en geen nummers erop, dan zit iedereen door elkaar en is het moeilijk iemand te vindenmercedes2803 schreef: Ik heb je niet gezien![]()
Niet bewust in ieder geval...
Ik en Jessica (Hutsje) hebben tijdens de ere-ring groepskeuringen allebei pal vooraan de ring gezeten...
Jessica heeft zo'n beetje alle binnen huppelende honden op de plaat![]()
Ik heb idd meegekregen dat Hiddes een keer of zes omgeroepen werd :N: En toen kwam er ene Pietje Puk die dus idd zonder pardon een hele groep honden de ring uitstuurde zonder te kijken of boeh of bah te roepen...
NIET leuk neede omroeper klonk ook verbaasd en zei het zelfs nog...en daar ging idd een grote groep mensen de ring weer uit...heel erg jammer ja...en wat ik voorbij zag komen lopen (ik zat even een flensje te eten op de tribune op dat moment, ik zat pal naast de Leonberger die daar op de grond lag
) waren de meesten NOT amused nee...
Ik heb ook nog wel even rondgekeken naar je, maar nope...niet gezien![]()
Volgende keer beter

Ik zat in een benchrij achter ring 12, bij de doorgang naar ring 8, heb op mijn bench altijd een bordje met de rasnaam staan en een grote foto van Svear

Als jullie bij de rasgroepkeuring zaten, moeten jullie mij iig naar binnen hebben zien lopen, nr 3 of 4 vlakachter de bloedhond, dalmaat en ridgeback.
( ben benieuwd of ik bij Jessica dan op de foto sta)
En ja, die groepskeuring was een aanfluiting

- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Hamilton
- Zeer actief
nee, ik dacht het niet, maar ik heb ook niet goed opgelet nadat ik de ring uit wasLeonieke schreef:Iedereen van harte gefeliciteerd met de super resultaten!!
Dus Meneer Hiddes heeft de rasgroep niet gekeurd? Balen zeg!!
Is de dalmaat nog geplaast? Amelanchiers Amusing Eloise?

heb met een fotograaf staan praten en later bij de P stand met Rhys Morgan.
Hoorde wel dat de Ridgeback de groep won.
- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Oke!! Raar hoor, zo opeens een invaller.Hamilton schreef:nee, ik dacht het niet, maar ik heb ook niet goed opgelet nadat ik de ring uit wasLeonieke schreef:Iedereen van harte gefeliciteerd met de super resultaten!!
Dus Meneer Hiddes heeft de rasgroep niet gekeurd? Balen zeg!!
Is de dalmaat nog geplaast? Amelanchiers Amusing Eloise?![]()
heb met een fotograaf staan praten en later bij de P stand met Rhys Morgan.
Hoorde wel dat de Ridgeback de groep won.
Jammer dat je niet geplaast bent!!
Het was trouwens niet de hond van Rhys, hij had niets ingeschreven.
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
"Exclusief voor hond en paard"
- van het Spechthorst
- Zeer actief
Onze Tucker kreeg een U.
En was de enige reu van de cesky fousek.
Werd daardoor al makkelijk beste reu van het ras en moest tegen de beste teef. Deze was al veel ouder en was dus al veel meer af.
Dus de teef heeft terecht gewonnen.
Maar,.. we hebben een hele leuke dag gehad. Ik heb me de ogen uit gekeken. Hondjes met ingepakte oren, NF met slabbetjes om.
De uitlaatplaats was een gruwel. Ondanks dat er zakjes voor liggen, voelt nog lang niet iedereen de behoefte om de behoefte van z'n hond op te ruimen. Das ff jammer. Ik heb prachtige honden gezien. En ook nog rassen die ik niet kende ( kan wel zeggen dat ik er een heleboel ken!)
Veel hondjes die trekken van hun baasjes hebben of anders om
.
Heb in ieder geval genoten.
Groeten van het Spechthorst.
En was de enige reu van de cesky fousek.
Werd daardoor al makkelijk beste reu van het ras en moest tegen de beste teef. Deze was al veel ouder en was dus al veel meer af.
Dus de teef heeft terecht gewonnen.
Maar,.. we hebben een hele leuke dag gehad. Ik heb me de ogen uit gekeken. Hondjes met ingepakte oren, NF met slabbetjes om.
De uitlaatplaats was een gruwel. Ondanks dat er zakjes voor liggen, voelt nog lang niet iedereen de behoefte om de behoefte van z'n hond op te ruimen. Das ff jammer. Ik heb prachtige honden gezien. En ook nog rassen die ik niet kende ( kan wel zeggen dat ik er een heleboel ken!)
Veel hondjes die trekken van hun baasjes hebben of anders om

Heb in ieder geval genoten.
Groeten van het Spechthorst.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
Gefeliciteerd!!Aiske schreef:Vandaag waren wij met Jelmer in Groningen. De voorbereidingen gingen niet van een leiendakje maar het leek op de show allemaal wel goed te verlopen.
Maar dan heb ik je ook zien winnen (vond jouw Jelmer ook mooier dan de beste teef hoor

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Aiske
- Zeer actief
Thanks.Josee schreef:Gefeliciteerd!!Aiske schreef:Vandaag waren wij met Jelmer in Groningen. De voorbereidingen gingen niet van een leiendakje maar het leek op de show allemaal wel goed te verlopen.
Maar dan heb ik je ook zien winnen (vond jouw Jelmer ook mooier dan de beste teef hoor)
Jammer dat we elkaar niet gesproken hebben.
Wie weet in Leiden?
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
dat moet ik even nakijken, ik heb al veel weggegooid want er was waardeloos licht daar. zit nu op mijn werk dus duurt ffHamilton schreef:dat is het jammere van zo weinig benching en geen nummers erop, dan zit iedereen door elkaar en is het moeilijk iemand te vindenmercedes2803 schreef: Ik heb je niet gezien![]()
Niet bewust in ieder geval...
Ik en Jessica (Hutsje) hebben tijdens de ere-ring groepskeuringen allebei pal vooraan de ring gezeten...
Jessica heeft zo'n beetje alle binnen huppelende honden op de plaat![]()
Ik heb idd meegekregen dat Hiddes een keer of zes omgeroepen werd :N: En toen kwam er ene Pietje Puk die dus idd zonder pardon een hele groep honden de ring uitstuurde zonder te kijken of boeh of bah te roepen...
NIET leuk neede omroeper klonk ook verbaasd en zei het zelfs nog...en daar ging idd een grote groep mensen de ring weer uit...heel erg jammer ja...en wat ik voorbij zag komen lopen (ik zat even een flensje te eten op de tribune op dat moment, ik zat pal naast de Leonberger die daar op de grond lag
) waren de meesten NOT amused nee...
Ik heb ook nog wel even rondgekeken naar je, maar nope...niet gezien![]()
Volgende keer beter![]()
Ik zat in een benchrij achter ring 12, bij de doorgang naar ring 8, heb op mijn bench altijd een bordje met de rasnaam staan en een grote foto van Svear, maar goed, ben meestal ook op sjouw en met iedereen aan het kletsen, dus niet vaak bij de bench te vinden.
Als jullie bij de rasgroepkeuring zaten, moeten jullie mij iig naar binnen hebben zien lopen, nr 3 of 4 vlakachter de bloedhond, dalmaat en ridgeback.
( ben benieuwd of ik bij Jessica dan op de foto sta)
En ja, die groepskeuring was een aanfluiting

- Hutsje
- Zeer actief
ja, die heb ik er wel op staanJosee schreef:en ook dit keer weer een aantal mensen niet gezien waarvan ik ze wel gezien zou moeten hebbem, haha :N:
Leuk om ff met je gesproken te hebben Hamilton
Hilje & Jessica, hebben jullie vast mijn yarran ook gezien en missch op de foto gezet in de ere ring??
Hij was de 2e hond in groep 7.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ojee , nu wordt de nieuwsgierige ikke wakkerHutsje schreef:ja, die heb ik er wel op staanJosee schreef:en ook dit keer weer een aantal mensen niet gezien waarvan ik ze wel gezien zou moeten hebbem, haha :N:
Leuk om ff met je gesproken te hebben Hamilton
Hilje & Jessica, hebben jullie vast mijn yarran ook gezien en missch op de foto gezet in de ere ring??
Hij was de 2e hond in groep 7.

- Hutsje
- Zeer actief
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
Gefeliciteerd iedereen.
ik baal echt als een stekker.
in de hal waar ik zat werd niet omgeroepen dat de juniorhandling begon
dus ik veels te laat.
ik ben om kwart voor 2 nog naar het secretariaat gelopen om te vragen hoe laat het begon, die vrouw zei half 3 á 3 uur.
dat was dus 2 uur.
wij gingen dus verhuizen naar de erering
zag ik dat de juniorhandling al bezig was.
ik haasten om mijn hond op te halen
die was helemaal gestrest, het ging ook totaal niet.
maarja, volgende keer beter
ik baal echt als een stekker.
in de hal waar ik zat werd niet omgeroepen dat de juniorhandling begon
dus ik veels te laat.
ik ben om kwart voor 2 nog naar het secretariaat gelopen om te vragen hoe laat het begon, die vrouw zei half 3 á 3 uur.
dat was dus 2 uur.
wij gingen dus verhuizen naar de erering
zag ik dat de juniorhandling al bezig was.
ik haasten om mijn hond op te halen
die was helemaal gestrest, het ging ook totaal niet.
maarja, volgende keer beter
- Hutsje
- Zeer actief
- mon doesie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoezen
- Aantal honden: 6
mijn chakira is vandaag jarig,en vandaag behaalde ze het laatste puntje en is nu Nederlands kampioen.
7 jaar is nu.
ze werd BOB,maar in de erering mochten we met anderen gelijk weer gaan.
Onze dag kan niet meer stuk.
Chakira staat ook op het fototje bij mijn berichten.
Iedereen verders gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
7 jaar is nu.
ze werd BOB,maar in de erering mochten we met anderen gelijk weer gaan.
Onze dag kan niet meer stuk.
Chakira staat ook op het fototje bij mijn berichten.
Iedereen verders gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com
uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com
uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
cewl !!!ladybird schreef:Ik heb wat erering foto's voor je MarPodenji schreef:iedereen van harte![]()
Cy werd BOB maar kon de erering ook meteen weer verlaten
wil je ze per mail sturen? msn doet stom hier

marianne@vanoxymoron.com
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
- Yoi
- Actief
- Contacteer:
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Contacteer:
Wij waren er vandaag met Tillo! Hij deed het erg netjes en werd tweede in de jeugdklasse met een uitmuntend.
Verder heb ik heerlijk genoten van een deel van rasgroep 10!
Ik heb wel een lichte hoofdpijn overgehouden aan het gekibbel tussen de B fokkers.. brr.. pff.. zucht... Wat een volwassen mensen..

Verder heb ik heerlijk genoten van een deel van rasgroep 10!
Ik heb wel een lichte hoofdpijn overgehouden aan het gekibbel tussen de B fokkers.. brr.. pff.. zucht... Wat een volwassen mensen..

- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
ik dacht al, waarom heb ik geen hoofdpijn als ik alleen mijn podencos show, maar nu weet ik het weerJanneke&Mirtillo schreef: Ik heb wel een lichte hoofdpijn overgehouden aan het gekibbel tussen de B fokkers.. brr.. pff.. zucht... Wat een volwassen mensen..
maar nogmaals super gedaan hoor 2 U

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Dat viel me Zaterdag ook op bij een aantal mensen. Ik weet het fijne er niet van hoor, maar wat reageerden sommige mensen enorm felladybird schreef:Ach bij de mopsen werd er geslagen met een catalogusJanneke&Mirtillo schreef:

- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
maar jaar terug in Arnhem gingen er een paar met elkaar op de vuist :pieuw:Maeve schreef:Dat viel me Zaterdag ook op bij een aantal mensen. Ik weet het fijne er niet van hoor, maar wat reageerden sommige mensen enorm felZou wel aan mij liggen maar ik zou mn dag niet laten verpesten.
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Contacteer:
Ik show voor de lol en gun iedereen zn plaatsje,
niemand kan er iets aan doen wat de keurmeester zegt.
Het is net wat de keurmeester mooi vind, ik ben blij
met mn hondjes en maakt me echt niet uit.
Tuurlijk ben ik wel super blij als die bij de 1e 3 komt
maar ook al word ie laatste is die niet minder voor me!
niemand kan er iets aan doen wat de keurmeester zegt.
Het is net wat de keurmeester mooi vind, ik ben blij
met mn hondjes en maakt me echt niet uit.
Tuurlijk ben ik wel super blij als die bij de 1e 3 komt
maar ook al word ie laatste is die niet minder voor me!

http://www.Adebowale.nl
- doutzen
- Actief
- Mijn ras(sen): teckels
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
Sjefke heeft het in de Veteranenklasse ook prima gedaan, ze kreeg 1 - U in deze klasse en (wat ik belangrijker vind dat eerste worden als je alleen in de ring staat
) een prachtig keurverslag waarin ze vooral geroemd werd om haar schitterende soepele en krachtige gangen en heerlijke karakter.
Haar kleindochter Opera (Prada) werd beste teefje en liet dus oma achter zich, die zich kon troosten met het RCAC.
De reu die BOB werd bij de Laekense, wist het tot de vierder plaats te schoppen in de erering, echt supergaaf en mooie reclame weer voor het ras.
(Mocht iemand foto's van de Laekense in de erering hebben gemaakt, dan ben ik daar erg in geïnteresseerd en denk ik dat ik de eigenaresse van die hond daar ook wel heel blij mee kan maken)

Sjefke heeft het in de Veteranenklasse ook prima gedaan, ze kreeg 1 - U in deze klasse en (wat ik belangrijker vind dat eerste worden als je alleen in de ring staat

Haar kleindochter Opera (Prada) werd beste teefje en liet dus oma achter zich, die zich kon troosten met het RCAC.
De reu die BOB werd bij de Laekense, wist het tot de vierder plaats te schoppen in de erering, echt supergaaf en mooie reclame weer voor het ras.

(Mocht iemand foto's van de Laekense in de erering hebben gemaakt, dan ben ik daar erg in geïnteresseerd en denk ik dat ik de eigenaresse van die hond daar ook wel heel blij mee kan maken)