We hadden echt een super dag.
Masai was 1U in de open klasse en vervolgens Reserve Beste teef. Haar mama was Beste Teef. Was een heel leuk gezicht, moeder en dochter

Dazzle deed het helemaal super. Hij werd Beste Reu en Beste van het Ras!!!! Dus we mochten door naar de erering

Hij showde echt als een engeltje. Zo mooi heeft hij nog nooit geshowd. Hij paradeerde door die ring, geweldig!!! Toen alle honden in de ring stonden liep de keurmeester als eerste naar Martine (mijn zus showde hem) en ze liep richting uitgang, ik dacht dat ze eruit moest. Ging ze hem weer opstellen. Yes, uitgeselecteerd!! Ik durfde nog niet te juichen, want voor hetzelfde selecteerd hij er 5 en mag je alsnog vertrekken. Maar nee hoor, Dazzle mocht als derde BIG op het podium plaats nemen. Wow, we waren echt mega trots!!! Het ging allemaal zo snel, ik bestefte het nog amper. Maar als ik nu de foto's zie dringt het eindelijk een beetje door.
Hier wat foto's:

Masai 1U open klasse

Dazzle Beste van het ras

Dazzle uitgeselecteerd

Dazzle BIG3. Hij staat achter een beetje ondergeschoven, maar hij liep al bijna de vaas van het podium, dus Martine heeft hem maar laten staan