Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rare bultjes naar likken.
Moderator: moderatorteam
- frank1985
- Zeer actief
Rare bultjes naar likken.
Ik heb net iets vreemds meegemaakt zeg,
onze buurvrouw is ff op bezoek en ze was een beetje aan het knuffelen met onze mechel pup van 6maand. opeens likte onze pup haar. nou niets aan de hand maar direct na het likken kreeg onze buurvrouw direct op de plek waar ze gelikt was een paar bultjes, ook op haar lip. het voelde een beetje als brandnetels zei ze....
we hebben er wat sudocreme opgedaan en eigenlijk trekt het wel weer weg dan......
zou dit een alergie zijn of zo?? had het nog nooit mee gemaakt...
wel heel appart....
onze buurvrouw is ff op bezoek en ze was een beetje aan het knuffelen met onze mechel pup van 6maand. opeens likte onze pup haar. nou niets aan de hand maar direct na het likken kreeg onze buurvrouw direct op de plek waar ze gelikt was een paar bultjes, ook op haar lip. het voelde een beetje als brandnetels zei ze....
we hebben er wat sudocreme opgedaan en eigenlijk trekt het wel weer weg dan......
zou dit een alergie zijn of zo?? had het nog nooit mee gemaakt...
wel heel appart....
- Sly~Byron
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Sharpei
- Contacteer:
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Ik denk dat het een allergische reactie is. Sommige mensen zijn heel gevoelig voor bepaalde stoffen.
Heeft jouw pup soms kort geleden wat vlooiendruppels gehad of zo? Mijn moeder is ook allergisch. Als ik mijn honden net druppels heb gegeven kan zij ze ook een paar dagen niet aanraken.
Heeft jouw pup soms kort geleden wat vlooiendruppels gehad of zo? Mijn moeder is ook allergisch. Als ik mijn honden net druppels heb gegeven kan zij ze ook een paar dagen niet aanraken.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- frank1985
- Zeer actief
3 weken geleden heeft ze druppels gehad, dus daar zou het idd van kunnen komen. ze gaat trouwens vandaag proberen of ze het ook bij de hond van een vriendin heeft of dat het echt alleen bij onze hond isfreskin schreef:Ik denk dat het een allergische reactie is. Sommige mensen zijn heel gevoelig voor bepaalde stoffen.
- freskin
- Zeer actief
Het kan zijn dat ze het alleen bij jullie hond heeft, maar als ze gevoelig is voor bijvoorbeeld vlooiendruppels of een vlooienband, kan het dat dus wel eens zijn. Het hoeft maar en miniem beetje te zijn om een reactie uit te lokken.frank1985 schreef:3 weken geleden heeft ze druppels gehad, dus daar zou het idd van kunnen komen. ze gaat trouwens vandaag proberen of ze het ook bij de hond van een vriendin heeft of dat het echt alleen bij onze hond isfreskin schreef:Ik denk dat het een allergische reactie is. Sommige mensen zijn heel gevoelig voor bepaalde stoffen.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- frank1985
- Zeer actief
ze heeft het geprobeerd en ze heeft de reactie ook bij andere honden. ff een zalfje er op en het is ook zo weer weg....freskin schreef:Het kan zijn dat ze het alleen bij jullie hond heeft, maar als ze gevoelig is voor bijvoorbeeld vlooiendruppels of een vlooienband, kan het dat dus wel eens zijn. Het hoeft maar en miniem beetje te zijn om een reactie uit te lokken.frank1985 schreef:3 weken geleden heeft ze druppels gehad, dus daar zou het idd van kunnen komen. ze gaat trouwens vandaag proberen of ze het ook bij de hond van een vriendin heeft of dat het echt alleen bij onze hond isfreskin schreef:Ik denk dat het een allergische reactie is. Sommige mensen zijn heel gevoelig voor bepaalde stoffen.
toch gevoelig voor iets van in het speeksel of zo ?
- freskin
- Zeer actief
Tja, dan is ze waarschijnlijk gevoelig voor iets in het speeksel. Wel lastig voor haar.....maar als het met een zalfje weer over gaat valt het gelukkig nog mee.frank1985 schreef:ze heeft het geprobeerd en ze heeft de reactie ook bij andere honden. ff een zalfje er op en het is ook zo weer weg....freskin schreef:Het kan zijn dat ze het alleen bij jullie hond heeft, maar als ze gevoelig is voor bijvoorbeeld vlooiendruppels of een vlooienband, kan het dat dus wel eens zijn. Het hoeft maar en miniem beetje te zijn om een reactie uit te lokken.frank1985 schreef:3 weken geleden heeft ze druppels gehad, dus daar zou het idd van kunnen komen. ze gaat trouwens vandaag proberen of ze het ook bij de hond van een vriendin heeft of dat het echt alleen bij onze hond isfreskin schreef:Ik denk dat het een allergische reactie is. Sommige mensen zijn heel gevoelig voor bepaalde stoffen.
toch gevoelig voor iets van in het speeksel of zo ?
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK