Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

IPO clubs

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door janinca2002 »

frank1985 schreef:
Sonnie1983 schreef:
frank1985 schreef:Komende woensdag middag ga ik kijken bij een vereniging. Deze is mij door verschillende mensen hier via de PB aangeraden en heb er dan ook heel erg veel zin in. we zullen zien of dit leuk is.
ik laat het jullie weten. Ik ga trouwens kijken naar het KNPV zoekprogramma als ik het goed begrepen heb :denken:
haha al die info blijft niet meer hangen??? basiscertificaat begin je mee bij het zoekprogramma bij de KNPV misschien begint er dan weer wat te dagen?

veel plezier in ieder geval.
hahah idd begin een beetje vol te lopen heheh. maar er begint weer wat te dagen.

@ hummer ik ga kijken in rijssen

volgens mij si het vriezenveen!
Jan
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

janinca2002 schreef:
frank1985 schreef:
Sonnie1983 schreef:
frank1985 schreef:Komende woensdag middag ga ik kijken bij een vereniging. Deze is mij door verschillende mensen hier via de PB aangeraden en heb er dan ook heel erg veel zin in. we zullen zien of dit leuk is.
ik laat het jullie weten. Ik ga trouwens kijken naar het KNPV zoekprogramma als ik het goed begrepen heb :denken:
haha al die info blijft niet meer hangen??? basiscertificaat begin je mee bij het zoekprogramma bij de KNPV misschien begint er dan weer wat te dagen?

veel plezier in ieder geval.
hahah idd begin een beetje vol te lopen heheh. maar er begint weer wat te dagen.

@ hummer ik ga kijken in rijssen

volgens mij si het vriezenveen!
je hebt helemaal gelijk jan, hoe kom ik bij rijssen, nou jah vriezenveen iniedergeval. ben jij er dan ook Jan ??
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”