Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Niemand die het leuk lijkt te gaan wandelen in Gieten?
Ik lees best vaak dat mensen in het Noorden eens willen wandelen met wat forumleden e.d. Maar als er dan eens iemand iets roept dan krijg je geen respons.
Niet erg verder maar wel raar.
Ik moet zondag werken anders wilde ik wel, als je wel gaat wil je dan me laten weten of deze bult troep er nog ligt.
Helemaal achterin rechts boven waar je uitkijkt op het zandgat, ik heb er dinsdag de politie overgebeld omdat ik ook een adres erbij gevonden heb maar die verbonden me door met de gemeente want zei gingen er niet over, dat doorverbinden duurde zo lang dat ik ze maar een mail heb gestuurd met foto's, maar ik heb nog geen reactie.
estelle schreef:Niemand die het leuk lijkt te gaan wandelen in Gieten?
Ik lees best vaak dat mensen in het Noorden eens willen wandelen met wat forumleden e.d. Maar als er dan eens iemand iets roept dan krijg je geen respons.
Mij lijkt het erg leuk, alleen niet de 1e.
Ga dan wandelen met de aussies in Hilversum.
Maar roep maar wat, ik ben vrij flexibel, kan ook doordeweeks.
Vind het ook leuk om eens in de zoveel tijd eens te wandelen.
Ik ken ook iemand van het forum die in Eext woont met een flatcoted.
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra... http://www.droversroad.nl/
jawel hoor ..
tis alleen een heel ietsie klein beetje ver uit de buurt ..
pak n m beet een uhhhh uurtje of 2 rijden vanaf hier .
kan dan wel even bij m'n tante op visite .. die woont aldaar . heeft vroeger ook 2 Duitse Herders gehad
moet nog even kijken hangt denk ik even van het weer af .
Voor de anderen:
Ik ben momenteel behoorlijk beroerd; keelpijn, hoofdpijn, warm/koud e.d.
Dus ik moet even bekijken of dat zondag over is anders ben ik niet van de partij.
ik zie je oproep nu pas. Ben je alweer een beetje beter en in staat te wandelen morgen Estelle?
estelle schreef:Voor nu is het nog niks.
Maar morgen wellicht beter.
pest is dat ik door die keel bijna niks kan eten en dus zo slap ben als een vaatdoek....
Hoelaat wil je het uiterlijk weten of het door zal gaan?
Anders pb ik je morgenochtend vroeg even....
doe maar. Dan kunnen we wel zien wat we doen.
als het niet lukt doen we gewoon een andere keer hoor. Denk maar goed om jezelf
Sorry maar ik ga toch maar in de buurt wandelen Estelle. Ik wil op zondag nl echt vroeg wandelen om zondags drukte te vermijden. We spreken wel binnnenkort wat concreter af als je je weer beter voelt ok?
ja is goed. IK wilde net gaan reageren dat wij ook even in de buurt gaan lopen.
Ben nog helemaal niet fit dus om dan toch een eindje te gaan rijden en lopen zie ik niet zo zitten.
We doen het binnenkort even opnieuw dan willen er misschien ook meer mensen mee.
Jammer dat het niet door is gegaan. Ben vandaag zelf net wezen wandelen in Bakkeveen. Maar zeker in toekoms (Kay is nog wat jong om al te gekke wandelingen te ondernemen) kom ik zeker een keer mee en Gieten is van hier een uur rijden, dus nog wel te doen.