Moderator: moderatorteam
het is ook een gedoe , vooral Blow werkt niet altijd mee , als hij weet dat hij mee mag kan hij niet meer stil staan. Als ze alleen even vlug gaan plassen doe ik ze niets aan hoor , maar ga ik lang met ze naar buiten wel . Want vooral Firt komt vaak bij me staan/zitten en dan krijgt hij het echt koud zonder pak. Ng even en dan kan ik alle kleertjes opruimenwiek schreef:Ik ben ook helemaal fan van Jip haar honden. Het lijkt me wel gedoe om altijd die jasjes aan te doen en nooit, bam naar buiten...

En dan komt de zonnebrand en aftersun van de zolder afjip007 schreef:het is ook een gedoe , vooral Blow werkt niet altijd mee , als hij weet dat hij mee mag kan hij niet meer stil staan. Als ze alleen even vlug gaan plassen doe ik ze niets aan hoor , maar ga ik lang met ze naar buiten wel . Want vooral Firt komt vaak bij me staan/zitten en dan krijgt hij het echt koud zonder pak. Ng even en dan kan ik alle kleertjes opruimenwiek schreef:Ik ben ook helemaal fan van Jip haar honden. Het lijkt me wel gedoe om altijd die jasjes aan te doen en nooit, bam naar buiten...![]()