Enya, dit is je slachtoffer.

Niet kijken, hoor; hij gaat zich verstoppen.

Kip ik heb je!

Mijn, mijn, MIJN!

Kijk vrouwtje, wat ik nu heb!
Jaaaaa, ik ben GOED
Moderator: moderatorteam

Nadeel van blaffen is dat als de hond een eind bij je vandaan is, het moeilijk wordt om te horen waar het geluid vandaan komt. Vandaar dat wij pendelenEnya schreef:Bij deze RHG laten ze de honden vooral verwijzen door te blaffen ipv te pendelen, omdat dat tijd en energie scheelt. Op een gegeven moment houdt het slachtoffer het speeltje zolang vast, dat de hond begint te blaffen en dan krijgt 'ie z'n speeltje weer. Daarna wordt de buit gedeeld met de baas.

MijnMarjoleine schreef:Ik wil Enya!!![]()
![]()
![]()
Leuke foto's, Linda en een superleuk hondje is ze!
(was ze natuurlijk al)
Nou, als we thuiskomen ben ik kapot, maar Enya staat juist te springen om nog iets leuks te gaan doenMarjoleine schreef:Wat dat zwaar betreft: het is vooral voor de hond zwaar, emotioneel en neustechnisch, zeg maar
Maar zo ontzettend leuk!

dan had ik het idd. goed gezienEnya schreef:RHG de Markenlanden, tegenwoordig in Roosendaal. Vorig jaar zaten ze nog in Made.

wereld is idd. kleinEnya schreef:Ah, we trainen op jullie veld. De wereld is klein![]()
Morgen is het weer trainen; zal dan de groeten overbrengen. PiemeltjeZit daar nog een leuk verhaal achter?

Bij het vlakte revieren wordt gebruik gemaakt van drie verwijzingsmethoden: blaffenJacksel schreef:Grappig dat Enya het speeltje van het slachtoffer krijgt. Bij ons is dat juist absoluut niet de bedoeling (juist doordat ze het speeltje niet van het slachtoffer, maar altijd van de baas krijgen gaan ze heen en weer pendelen om te verwijzen uiteindelijk, 'baas ik wil mn speeltje help eens, kijk daar issie').

haha dus jouw referentie kader is piemel=klein?malinois schreef:wereld is idd. kleinEnya schreef:Ah, we trainen op jullie veld. De wereld is klein![]()
Morgen is het weer trainen; zal dan de groeten overbrengen. PiemeltjeZit daar nog een leuk verhaal achter?
heb weleens staan kijken als Leen aan het oefenen was... is wel super om te zien hoor
![]()
Mwa verhaal valt wel mee hahaha... mijn hondje is niet zo groot, en als hij iets goed doet, zeg ik altijd: goedzoooooooo piemellllllllllllllllllllllll!!!!
Sinds die tijd noemen ze hem altijd piemeltje...
Gollum schreef:haha dus jouw referentie kader is piemel=klein?malinois schreef:wereld is idd. kleinEnya schreef:Ah, we trainen op jullie veld. De wereld is klein![]()
heb weleens staan kijken als Leen aan het oefenen was... is wel super om te zien hoor
![]()
Mwa verhaal valt wel mee hahaha... mijn hondje is niet zo groot, en als hij iets goed doet, zeg ik altijd: goedzoooooooo piemellllllllllllllllllllllll!!!!
Sinds die tijd noemen ze hem altijd piemeltje...