Rein voelt de bui hangen en gaat er vandoor

In het bos ontwaardde ze 2 picknickers op de grond, verdacht!

Samen rennen

Ennnnn....spring

Rein heeft heerlijke oren

De hoogte scheelt niet veel meer met Rein

En eentje met z'n drietjes

Moderator: moderatorteam

Bas Rouge schreef:In het bos ontwaardde ze 2 picknickers op de grond, verdacht!
![]()
Dat klopt van sportieve bullachtige honden, maar Rein vind ik een van de mooiste honden van het forum. Die bouw, die kleur, maar vooral die oogopslag, prachtigBas Rouge schreef:Wat grappig is dat, ik 'ken' jou als diehardliefhebber van bullachtige honden.Carmen schreef:Ze is prachtig maar ik blijf ook echt fan van Rein
Haha, nou, hij fungeert nog wel voornamelijk als speelbal, dus die manen krijgen nog geen kans aan te groeien.Tamara. schreef:Krijgen de mooie manen van Rein al de kans om te groeien of is het nog steeds hopelijk![]()
Ze staan er altijd prachtig bij, als ze iets 'verdachts'! Wilde ze er niet op af?Bas Rouge schreef:In het bos ontwaardde ze 2 picknickers op de grond, verdacht!
![]()
Hij is ook heel bijzonder. Ik ben heel gek op mijn braafste jongetje van de klas.Carmen schreef:Dat klopt van sportieve bullachtige honden, maar Rein vind ik een van de mooiste honden van het forum. Die bouw, die kleur, maar vooral die oogopslag, prachtigBas Rouge schreef:Wat grappig is dat, ik 'ken' jou als diehardliefhebber van bullachtige honden.Carmen schreef:Ze is prachtig maar ik blijf ook echt fan van Rein