Het gaat zo goed met het kereltje
Moderator: moderatorteam
Sinds er naast zichzelf ook wat ruimte is voor mij in Brams leven, is het een genot om zijn 'baas' (ik noem mezelf liever Brams aanspreekpuntBas Rouge schreef:Aah, die Bram, prachtig. Ik ken echt geen enkele hond die zo zichtbaar ingenomen is met zichzelf en de wereld om 'm heen. Lijkt me echt heerlijk om de baas te zijn van zo'n intens tevreden type.

Haha, wat een portretZoek stok! schreef:Sinds er naast zichzelf ook wat ruimte is voor mij in Brams leven, is het een genot om zijn 'baas' (ik noem mezelf liever Brams aanspreekpuntBas Rouge schreef:Aah, die Bram, prachtig. Ik ken echt geen enkele hond die zo zichtbaar ingenomen is met zichzelf en de wereld om 'm heen. Lijkt me echt heerlijk om de baas te zijn van zo'n intens tevreden type.) te zijn
![]()
Zoek stok! schreef: Overigens vind ik Bolke wel hetzelfde typje als Bram.
Zoek stok! schreef:Sinds er naast zichzelf ook wat ruimte is voor mij in Brams leven, is het een genot om zijn 'baas' (ik noem mezelf liever Brams aanspreekpuntBas Rouge schreef:Aah, die Bram, prachtig. Ik ken echt geen enkele hond die zo zichtbaar ingenomen is met zichzelf en de wereld om 'm heen. Lijkt me echt heerlijk om de baas te zijn van zo'n intens tevreden type.) te zijn
Overigens vind ik Bolke wel hetzelfde typje als Bram.