De honden hier kregen altijd Smuldier (af en toe vers )maar ik wil toch langszaam wat meer vers gaan geven. Vooral omdat ze dat met zoveel plezier eten.
Gisteren had Diesel runderhart en lamsribben, 's avonds heeft hij nog wat runderspiervlees en overgebleven gekookte worteltjes gehad.Hij heeft daarna flink gebraakt. Zijn ontlasting was wat droog maar wel goed.
Vanochtend heeft hij een paar stukjes kipkarkas en herby mix gehad. Naar mijn idee is alles er weer uitgekomen.
Waar kan dit door komen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Braken
Moderator: moderatorteam
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik denk dat je je hond wat langzamer aan nieuwe dingen moet laten wennen. Als je hond allleen Smuldier gewend is dan heeft hij nog niet geleerd hele botten te verteren. Pas ook op voor teveel maaltijden per dag. In nog kleine stukken voeren. Daarnaast is het bij rauwgevoerde honden niet vreemd dat ze wel eens wat uitbraken en daarna weer opeten. Deden mijn honden in het begin ook.
Groetjes van Charlotte

- Youp
- Zeer actief
Hij is wel botten gewend. Ik geef wel vaker een bot of kippenekken als tussendoortje.Sjalot schreef:Ik denk dat je je hond wat langzamer aan nieuwe dingen moet laten wennen. Als je hond allleen Smuldier gewend is dan heeft hij nog niet geleerd hele botten te verteren. Pas ook op voor teveel maaltijden per dag. In nog kleine stukken voeren. Daarnaast is het bij rauwgevoerde honden niet vreemd dat ze wel eens wat uitbraken en daarna weer opeten. Deden mijn honden in het begin ook.
Ik weet dat ik eigenlijk 1 keer moet voeren maar dat vind ik nog een beetje eng.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Youp
- Zeer actief
Ja, het gaat om de Dog. Ik weet dat het achterhaald is dat een maagkanteling samenhangt met een volle maag, maar het is het idee. Het staat me tegen om hem meer dan 1,5 kilo ineens te voeren. Ik gaf eerst de helft 's ochtends en de helft 's avonds. Nu geef ik 's ochtends een kilo en 's avonds de rest.Sjalot schreef:Ik zie dat je een Duitse Dog hebt? Dan kan ik me dat ook wel voorstellen. Eet je hond het uitgebraakte weer op?
Hij eet het niet meer op.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra