Kennen jullie Runnder Worst ?
Heb je in Lam/rijst, Kip/rijst, en Vis/rijst.
Woordt die bij jullie veel gebruikt ?
Is het gezond ?
Zit er tarwee er in ?
Groeten
Moderator: moderatorteam
Oke,mercedes2803 schreef:Ik heb ze zelfs gehad! (stuk of vier gekocht op de winner)
het zijn net hele grote, dikke en vettige rodi worsten![]()
Als ik een adresje had waar ik het vandaan kon halen dan lagen er hier zo standaard een worst of 5 want het is mooi vettig spul wat prima is voor Rimpel. die zou ik dat lekker bij zijn normale eten geven (NRV)
De honden vonden het hier ook ergggg lekker trouwens...
Om te zien lijkt het een combi van rodi met renske...
het is vetter en malser, echt ruften doet het niet trouwens.
Duur? Ik heb geen idee meer wat iik betaald heb..ik geloof 1.50 per rol of zo?
Hm... hoewel het idd "vetter" en "zachter" is, vind ik het wel geschikt om te belonen. Zeker omdat Merlijn de "vis-variant" lekker vindtRenske schreef:Op de Winner heb ik ook een paar rollen gekocht. Actieaanbieding.
Voor beloningsvoertjes zijn ze niet zo geschikt als de rodiworsten. Het voelt vetter aan en het is zachter.
Ik zeg ook niet dat ze niet geschikt zijn, maar minder. Na het trainen ontkom ik namelijk niet aan handen wassenSuzanne123 schreef:Hm... hoewel het idd "vetter" en "zachter" is, vind ik het wel geschikt om te belonen. Zeker omdat Merlijn de "vis-variant" lekker vindtRenske schreef:Op de Winner heb ik ook een paar rollen gekocht. Actieaanbieding.
Voor beloningsvoertjes zijn ze niet zo geschikt als de rodiworsten. Het voelt vetter aan en het is zachter.![]()
Suzanne