Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zahra en botten
Moderator: moderatorteam
- Youp
- Zeer actief
Zahra en botten
Zahra heeft de 1e 1.5 jaar alleen maar brokken gegeten. Pedigree en Bonzo nog wel.
Toen ze hier kwam heb ik haar cold turkey overgezet op Smuldier. Dit ging heel goed. Na een paar weken had ze geen kale plekken meer.
Nu ben ik al een tijdje bezig om haar botten te leren eten en dit gaat nog niet zo geweldig. Nekken slikt ze zo door, ze verteert het goed, dus op naar de volgende stap.
Vanochtend heeft ze kippenvleugels gehad. Die moet ik dus echt vasthouden anders gaan ze ook in 1 keer naar binnen. Ik moet ook nog uitkijken want voor ik het weet kraakt ze ook mijn vingers samen met het bot.
Wat is nu nog meer een goed bot om te oefenen?
Toen ze hier kwam heb ik haar cold turkey overgezet op Smuldier. Dit ging heel goed. Na een paar weken had ze geen kale plekken meer.
Nu ben ik al een tijdje bezig om haar botten te leren eten en dit gaat nog niet zo geweldig. Nekken slikt ze zo door, ze verteert het goed, dus op naar de volgende stap.
Vanochtend heeft ze kippenvleugels gehad. Die moet ik dus echt vasthouden anders gaan ze ook in 1 keer naar binnen. Ik moet ook nog uitkijken want voor ik het weet kraakt ze ook mijn vingers samen met het bot.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Re: Zahra en botten
Ik zou haar een hele kip aanbieden.Youp schreef:Zahra heeft de 1e 1.5 jaar alleen maar brokken gegeten. Pedigree en Bonzo nog wel.
Dat slikt ze niet in 1 keer door
of anders een goed bevleesd kipkarkas iig iets wat ze niet inene doorslikt.
Runderstrot zou ook kunnen.
Succes!

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- Youp
- Zeer actief
- Gollum
- Zeer actief
- Youp
- Zeer actief
- Gollum
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Gollum
- Zeer actief
Oh wat grappig, ik bied het altijd tegelijk aan en Gol eet idd altijd eerst het vlees op.Hutsje schreef:ivm de vertering kan je het beter andersom doen, eerst het vlees, dan de ribbenYoup schreef:De ribben gingen heel goed! Ik ben er wel bij gebleven om te luisteren of ze wel kraken.Ze zijn allebei een half uur bezig geweest en hebben net hun toetje (hart) op.
- Youp
- Zeer actief
Ok, weer wat geleerdHutsje schreef:ivm de vertering kan je het beter andersom doen, eerst het vlees, dan de ribbenYoup schreef:De ribben gingen heel goed! Ik ben er wel bij gebleven om te luisteren of ze wel kraken.Ze zijn allebei een half uur bezig geweest en hebben net hun toetje (hart) op.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- Hutsje
- Zeer actief
precies, dat zie je in de natuur ook, de botten blijven het langst liggenGollum schreef:Oh wat grappig, ik bied het altijd tegelijk aan en Gol eet idd altijd eerst het vlees op.Hutsje schreef:ivm de vertering kan je het beter andersom doen, eerst het vlees, dan de ribbenYoup schreef:De ribben gingen heel goed! Ik ben er wel bij gebleven om te luisteren of ze wel kraken.Ze zijn allebei een half uur bezig geweest en hebben net hun toetje (hart) op.