Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nagelprobleem
Moderator: moderatorteam
- hondeponnetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
- Aantal honden: 2
Nagelprobleem
Biru heeft al een tijdje haar nagel kapot van haar achterpootje. Eerst heb ik geprobeerd door het in te pakken het te laten genezen. Toen dit niet lukte heb ik het aan de lucht laten drogen maar dat is moeilijk want ze likt er veel aan. Toen heb ik bij de da een schoentje gekocht zodat het in ieder geval met lopen niet telkens ergens tegenaan stoot en dat het droog blijt maar juist nu is de grond nogal drassig en ze loopt liever op gras dan op steen. Kan ik me wel voor stellen met al die artrose enzo. Eigenlijk weet ik het nu niet meer en heb ook een afspraak met de da op maandag. Maar ik wil het toch die twee dagen nog proberen het makkelijker te maken voor haar. Zal ik het toch maar weer inpakken? Of hebben jullie nog ideetjes?

met dank aan Twinkel
- Hanneke2
- Zeer actief
- hondeponnetje
- Zeer actief
De nagel was ook afgesleten maar later is zeg maar het bovenste gedeelte er ook af gegaan. Dat zwarte onderaan is nog gewoon nagel hoor. Maandag naar de da dan weten we meer ik hoop dat ze er nog wat mee kan en anders idd amputeren want het is gewoon een feit dat Biru heel erg sloft dus ze slijt constant dat plekje open. Nu met het schoentje gaat het wel het word niet erger maar ook niet beter dus daarom ff naar de dokter met mn moppieHanneke2 schreef:Je zei in een eerder topic dat de nagel was afgesleten, maar er zit helemaal geen nagel meer! :N: En dat zwarte, is dat geen necrose? :N:
Volgens mij is het verstandiger gewoon het hele restant te amputeren, want het lijkt me een heel pijnlijk gebeuren zo.
met dank aan Twinkel
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Volgens mij is dit ook necrose,... :N: :N:Hanneke2 schreef:Je zei in een eerder topic dat de nagel was afgesleten, maar er zit helemaal geen nagel meer! :N: En dat zwarte, is dat geen necrose? :N:
Volgens mij is het verstandiger gewoon het hele restant te amputeren, want het lijkt me een heel pijnlijk gebeuren zo.

- hondeponnetje
- Zeer actief
-
Rhiannon
- Zeer actief