Dinsdag leek het alsof hij aan het transpireren was op die plek en woensdag barste zijn poot opeens open.
Ik ben gelijk naar de DA geweest en die staat voor een raadsel.
Even een opsomming wat het niet is (ook volgens de DA):
- geen mussin bulten (hij had geen bulten en ook het vocht is niet slijmerig)
- geen bijt wond ( niet zelf en ook niet door Sara, lijkt er ook niet op)
- geen allergische reactie (het jeukt niet en kwam spontaan toen hij binnen was)
- geen koorts of zwelling (zijn poot was en is niet gezwollen ook geen koorts gehad is gemeten)
- geen ontsteking (is niet rood en/of gezwollen)
- geen fsf
- geen hotspot
Verder wil het niet echt genezen. Hij heeft een ab kuur gekregen, maar dat lijkt er niet echt voor te helpen. Nu heeft hij ook nog een plek achter zijn oor erbij gekregen en dat is dus precies hetzelfde.
Het bloed ook zo nu en dan en er blijft veel wondvocht uitkomen.
Ik heb er wel foto's van genomen, maar omdat het zo ingezoomd is, lijkt het of het vol zit met bultjes en die heeft hij dus helemaal niet. Het is gewoon zijn huid, maar door dat het nat is van de vocht, lijkt het er dus op.

Het zit aan de binnenkant van zijn achterpoot, ter hoogte van hiel. Iets erboven.
Herkend iemand het en het verhaal. Heb je zelf zoiets ook meegemaakt of kent een hond die dit ook had, dan wil ik dat graag weten.
Nog even voor de duidelijkheid, het zijn geen opengesprongen mussin bulten.
Verder is hij op het moment ook heel aanhankelijk. Hij wil steeds op schoot, negeerd mijn man en begroet hem ook niet. Vandaag wilde hij zelfs niet eten. Hij speelt nog wel en blaft ook nog steeds naar alles wat langs rijd.
Voornamelijk zoekt hij mij steeds op.
Ik hoop dat er iemand is die het herkend
Aanpassing aan het lijstje gemaak