Benno mocht weer truiloos mee wandelen

Natuurlijk moest er ook even geposeerd worden

Saar kon de boom in
Moderator: moderatorteam

Wat leuk! En ze hadden elkaar niet eerder in deze samenstelling ontmoet toch?Moos schreef:Grappig dat je dat zo zegt, want dat vonden de honden ook! Ze speelden echt met zijn allen samen, heel leuk om te zien. Saar ging ook helemaal los, en heeft nog met Ziva, Jip en Benno gespeeldRami schreef:Ik vind jullie honden heel erg leuk bij elkander passen!![]()
Ehm, 1 keer op een clubmatch toen Ziva en Vera 4 maanden waren, aan de lijn voor een minuut of 5. Dat telt niet bepaald he?Rami schreef:Wat leuk! En ze hadden elkaar niet eerder in deze samenstelling ontmoet toch?Moos schreef:Grappig dat je dat zo zegt, want dat vonden de honden ook! Ze speelden echt met zijn allen samen, heel leuk om te zien. Saar ging ook helemaal los, en heeft nog met Ziva, Jip en Benno gespeeldRami schreef:Ik vind jullie honden heel erg leuk bij elkander passen!![]()
Aan de groepsfoto kun je het eigenlijk al zien: allemaal blije, uitgelaten koppies!

Ze konden het ook echt wel goed vinden samen. En Benno was stiekem wel een beetje verliefd op SaarRami schreef:Wat leuk! En ze hadden elkaar niet eerder in deze samenstelling ontmoet toch?Moos schreef:Grappig dat je dat zo zegt, want dat vonden de honden ook! Ze speelden echt met zijn allen samen, heel leuk om te zien. Saar ging ook helemaal los, en heeft nog met Ziva, Jip en Benno gespeeldRami schreef:Ik vind jullie honden heel erg leuk bij elkander passen!![]()
Aan de groepsfoto kun je het eigenlijk al zien: allemaal blije, uitgelaten koppies!
Ja, hahaha. Was inderdaad een beetje hetzelfde als met RR. Ziva stond haar op te wachten totdat ze met bal uit het water kwamMarjoleine schreef:Werd Vera nou alweer belaagd in het water?![]()
Saar storte zich meteen op ZivaZiet er gezellig uit
En allemaal van die kruimels bij elkaar is ook wel eens goed voor Saars ego, toch?

Nou ja zeg en morgen heb jij Estelle ook al ingepiktMoos schreef:Ja, hahaha. Was inderdaad een beetje hetzelfde als met RR. Ziva stond haar op te wachten totdat ze met bal uit het water kwamMarjoleine schreef:Werd Vera nou alweer belaagd in het water?![]()
![]()
Saar storte zich meteen op ZivaZiet er gezellig uit
En allemaal van die kruimels bij elkaar is ook wel eens goed voor Saars ego, toch?![]()
Ik zei al tegen Lysette, ze is nu het grotere werk gewend
![]()
Pas later dacht ze "oh ja, ik kan natuurlijk ook wel leuk rennen met die andere haarballen".
Maar ze was het drukste met haar eigen zus
![]()