Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Senne.....waarom......waarom nu
Moderator: moderatorteam
- Esther 1
- Zeer actief
Senne.....waarom......waarom nu
Lieve Senne mooie princes van ons, waarom heb ik jou nu moeten laten gaan waarom nu in deze oo zo moeilijke periode in mijn leven.
Senne ik ging je 7 jaar geleden halen bij de fokker en wat was ik trots je werd mijn 2e DH maar mijn 1e langhaar en ook nog met stamboom. Je was een heerlijke bol wol zoveel haar had je en je bent uitgegroeid tot een hele grote mooie bol wol, je kreeg al heel snel als troetelnaam ons princesje. Nala mijn 1e DH heeft je toentertijd heel goed opgenomen zij was de alpha leider een strenge maar wel een lieve, jij en Nala waren een goed team samen. Toen we je gingen halen was je net zo groot als Fleurtje onze witte kabouter, de 1e euro's wat ik heb gepind was jouw aankoopbedrag. Ik heb heerlijke trainingen met je gelopen we hebben samen heel ver in G&G gelopen, je haalde hoge punten en met de diploma uitreiking moesten we 2x naar voren om een boeket bloemen in ontvangst te nemen, 2x het hoogste aantal punten. Begin 2006 sloeg het noodlot toe je werd ziek heel erg ziek, we hebben je er bovenop gekregen maar je bleek artrose te hebben over je hele lichaam. Wat we samen zo graag deden dat kon allemaal niet meer en wandelen deden we speciaal aangepast voor jou, met de medicatie hebben we alles goed onder controle weten te houden. Je hield van de zomermaanden en vooral van water, de tuinsproeier pakken en ermee door de tuin rennen was een grote hobby van je, we waren dan ook vaste klant bij het tuincentrum voor de aankoop van tuinsproeiers. Senne jij en Nala waren zo'n steun en toeverlaat voor mij, tijdens de 1e fase van mijn moeder en jullie oma Mia haar ziekte hebben we afscheid van Nala moeten nemen en nu 7 maanden later moeten we afscheid van jou nemen. Het doet allemaal zoveel pijn ik mis je heerlijke dikke woelige nek waar ik mijn troost zo erg in kon zoeken. We zijn nu op tijd van 7 maanden Nala jou en zometeen jullie oma Mia en mijn moeder kwijt, je moet dan maar gewoon afscheid nemen je hebt geen keus in het leven. Waar ik mij nu heel erg aan vast houd is dat jij en Nala geen pijn meer hebben en ik weet zeker dat jullie 2 oma Mia zometeen staan op te wachten en heerlijke wandelingen samen gaan maken. We hebben afgesproken dat ik haar een paar tennisballen zal meegeven.
Lieve lieve Senne het ga je goed en geniet samen met Nala van het leven wat jullie nu hebben zonder pijn.
We missen je ernorm, daaag lieve lieve princes.
Senne is net 7 jaar mogen worden en had zware artrose en heeft nu ook nog een hersentumor erbij gekregen. Hoe zwaar het ook is om haar te missen, maar ze heeft recht op een leven zonder pijn. Senne is op 13-02-2009 in mijn armen rustig ingeslapen.
Senne ik ging je 7 jaar geleden halen bij de fokker en wat was ik trots je werd mijn 2e DH maar mijn 1e langhaar en ook nog met stamboom. Je was een heerlijke bol wol zoveel haar had je en je bent uitgegroeid tot een hele grote mooie bol wol, je kreeg al heel snel als troetelnaam ons princesje. Nala mijn 1e DH heeft je toentertijd heel goed opgenomen zij was de alpha leider een strenge maar wel een lieve, jij en Nala waren een goed team samen. Toen we je gingen halen was je net zo groot als Fleurtje onze witte kabouter, de 1e euro's wat ik heb gepind was jouw aankoopbedrag. Ik heb heerlijke trainingen met je gelopen we hebben samen heel ver in G&G gelopen, je haalde hoge punten en met de diploma uitreiking moesten we 2x naar voren om een boeket bloemen in ontvangst te nemen, 2x het hoogste aantal punten. Begin 2006 sloeg het noodlot toe je werd ziek heel erg ziek, we hebben je er bovenop gekregen maar je bleek artrose te hebben over je hele lichaam. Wat we samen zo graag deden dat kon allemaal niet meer en wandelen deden we speciaal aangepast voor jou, met de medicatie hebben we alles goed onder controle weten te houden. Je hield van de zomermaanden en vooral van water, de tuinsproeier pakken en ermee door de tuin rennen was een grote hobby van je, we waren dan ook vaste klant bij het tuincentrum voor de aankoop van tuinsproeiers. Senne jij en Nala waren zo'n steun en toeverlaat voor mij, tijdens de 1e fase van mijn moeder en jullie oma Mia haar ziekte hebben we afscheid van Nala moeten nemen en nu 7 maanden later moeten we afscheid van jou nemen. Het doet allemaal zoveel pijn ik mis je heerlijke dikke woelige nek waar ik mijn troost zo erg in kon zoeken. We zijn nu op tijd van 7 maanden Nala jou en zometeen jullie oma Mia en mijn moeder kwijt, je moet dan maar gewoon afscheid nemen je hebt geen keus in het leven. Waar ik mij nu heel erg aan vast houd is dat jij en Nala geen pijn meer hebben en ik weet zeker dat jullie 2 oma Mia zometeen staan op te wachten en heerlijke wandelingen samen gaan maken. We hebben afgesproken dat ik haar een paar tennisballen zal meegeven.
Lieve lieve Senne het ga je goed en geniet samen met Nala van het leven wat jullie nu hebben zonder pijn.
We missen je ernorm, daaag lieve lieve princes.
Senne is net 7 jaar mogen worden en had zware artrose en heeft nu ook nog een hersentumor erbij gekregen. Hoe zwaar het ook is om haar te missen, maar ze heeft recht op een leven zonder pijn. Senne is op 13-02-2009 in mijn armen rustig ingeslapen.
Laatst gewijzigd door Esther 1 op 14 feb 2009 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Geluk is houden van wat je doet en doen waar je van houdt.
Nala & Senne voor altijd op dat speciale plekje.

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Walter
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- *Linda*
- Zeer actief
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
-
Biene
- Zeer actief
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- It's Me!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Parson Russell Terrier
- Contacteer:
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
-
Rhiannon
- Zeer actief
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Esther 1
- Zeer actief
bedankt voor jullie steun, het doet zo vreselijk veel pijn, we moeten nu gewoon teveel afscheid van dierbaren nemen
Nadal & Kira zorgen voor afleiding, en in Kira zit een beetje van Senne dat is nu extra speciaal. Ze lijkt op veel punten op haar tante, vooral de tekening op haar neusje.
Ik ben heel blij met die 2 het houdt me op de been
Nadal & Kira zorgen voor afleiding, en in Kira zit een beetje van Senne dat is nu extra speciaal. Ze lijkt op veel punten op haar tante, vooral de tekening op haar neusje.
Ik ben heel blij met die 2 het houdt me op de been
Geluk is houden van wat je doet en doen waar je van houdt.

- szervusz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vizsla
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Jeetje...hier schrik ik van! Esther, heel veel sterkte met dit grote verlies! je hebt er goed aan gedaan om haar te laten gaan......ze mag niet nog meer pijn gaan lijden.....
Wat een mooi, ontroerend verhaal over Senne.
Ook nog heel veel sterkte toegewenst met de ziekte van je moeder.
Rust zacht, lieve Senne......
Wat een mooi, ontroerend verhaal over Senne.
Ook nog heel veel sterkte toegewenst met de ziekte van je moeder.
Rust zacht, lieve Senne......
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- kelly 1981
- Zeer actief