Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Alleen smuldier
Moderator: moderatorteam
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Alleen smuldier
Max is helaas geen makkelijke eter.
Hij vindt KVV lekker, maar wil dus alleen die van smuldier,
De afgelopen weken van alles geprobeerd (duck, rodi, carnibest, farmfood fresh), maar hij doet hartstikke moeilijker.
Hij eet met lange tanden en kijkt me een half uur aan of ik wel weet wat ik hem aan doe.
Is het een probleem om alleen op smuldier te leven?
Daarmee bedoel ik voornamelijk de compleet en zo heel af en toe eens een enkelvoudige versie.
Hij lijkt het er prima op te doen, maar ik hoor van verschillende kanten dat het niet zo'n goede KVV is.
Hij vindt KVV lekker, maar wil dus alleen die van smuldier,
De afgelopen weken van alles geprobeerd (duck, rodi, carnibest, farmfood fresh), maar hij doet hartstikke moeilijker.
Hij eet met lange tanden en kijkt me een half uur aan of ik wel weet wat ik hem aan doe.
Is het een probleem om alleen op smuldier te leven?
Daarmee bedoel ik voornamelijk de compleet en zo heel af en toe eens een enkelvoudige versie.
Hij lijkt het er prima op te doen, maar ik hoor van verschillende kanten dat het niet zo'n goede KVV is.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
Met die enkelvoudige versie kan je lekker "spelen.
Pens kan je ook zo geven en als je genoeg geeft is het meer dan enkelvoudig.
met spelen bedoel ik..kook eens wat rijst of havermouth of een groenteprutje of een maaltijd restant voor erbij.
o, en de negatieve berichten erover komt meestal van verkopers van andere merken of anderen die belang hebben om bepaalde meren in de picture te krijgen..is een oud gegeven
met spelen bedoel ik..kook eens wat rijst of havermouth of een groenteprutje of een maaltijd restant voor erbij.
o, en de negatieve berichten erover komt meestal van verkopers van andere merken of anderen die belang hebben om bepaalde meren in de picture te krijgen..is een oud gegeven

-
~Suzanne~
- Zeer actief
- samantha!
- Zeer actief
- Yoi
- Actief
- Contacteer:
- Muis..
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
- Contacteer:
- Myra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhonden
- Contacteer:
Ik heb er hier ook 1, of 2
die gek zijn met Smuldier. Ik ga het uit de fabriek bestellen per 120 kilo en daarnaast voor de avond Barf producten
Myra krijgt vaak Smuldier afgewisseld met andere merken en barf, en ze heeft er nog nooit zo mooi uitgezien (sinds ze van de brokken is
)

Groetjes Marije, Ajana en Bear
*Mike en *Myra
- samantha!
- Zeer actief
Is het ook voordeliger als je het uit de fabriek besteld?Myra schreef:Ik heb er hier ook 1, of 2die gek zijn met Smuldier. Ik ga het uit de fabriek bestellen per 120 kilo en daarnaast voor de avond Barf producten
Myra krijgt vaak Smuldier afgewisseld met andere merken en barf, en ze heeft er nog nooit zo mooi uitgezien (sinds ze van de brokken is
)
Want ik heb hier aardig wat vriesruimte, dus dat is misschien voor mij ook een optie.
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
zeker wetensamantha! schreef:Is het ook voordeliger als je het uit de fabriek besteld?Myra schreef:Ik heb er hier ook 1, of 2die gek zijn met Smuldier. Ik ga het uit de fabriek bestellen per 120 kilo en daarnaast voor de avond Barf producten
)
Want ik heb hier aardig wat vriesruimte, dus dat is misschien voor mij ook een optie.
vraag gelijk of ze ook aan huis bezorgen

- Myra
- Zeer actief
- Contacteer:
De prijzen die ik doorkreeg waren inclusief bezorgenien schreef:zeker wetensamantha! schreef:Is het ook voordeliger als je het uit de fabriek besteld?Myra schreef:Ik heb er hier ook 1, of 2die gek zijn met Smuldier. Ik ga het uit de fabriek bestellen per 120 kilo en daarnaast voor de avond Barf producten
)
Want ik heb hier aardig wat vriesruimte, dus dat is misschien voor mij ook een optie.![]()
vraag gelijk of ze ook aan huis bezorgen

*Mike en *Myra
- Myra
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik kan je de lijst wel doormailen die ik kreeg, alle producten met prijzen?samantha! schreef:Is het ook voordeliger als je het uit de fabriek besteld?Myra schreef:Ik heb er hier ook 1, of 2die gek zijn met Smuldier. Ik ga het uit de fabriek bestellen per 120 kilo en daarnaast voor de avond Barf producten
)

*Mike en *Myra
- Muis..
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
- Contacteer:
Zou je die lijst ook naar mij door willen mailen?Myra schreef:Ik kan je de lijst wel doormailen die ik kreeg, alle producten met prijzen?samantha! schreef:Is het ook voordeliger als je het uit de fabriek besteld?Myra schreef:Ik heb er hier ook 1, of 2die gek zijn met Smuldier. Ik ga het uit de fabriek bestellen per 120 kilo en daarnaast voor de avond Barf producten
)
Alvast bedankt.
- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Contacteer:
Als die nieuwe versies (paard enzo) er ook op staan...mag ikke ook ikke??:mann:
groetjes Madelief en Yanthe

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
- Myra
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Drijver
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gremlins
- Aantal honden: 5
Hier sluit ik me bij aan.Suzanne123 schreef:Knoeppie schreef:Ik zou niet weten wat er mis mee zou zijn?
Het is misschien niet de allerbeste KVV maar het zal altijd veeeel beter dan brokken blijven
Proest, zo ervaar ik het ook hoor! Wel de complete versie nemen, af en toe een keer een kipnekje of stukje pens ernaast serveren.. klaar
Suzanne
Pas als hij flora en fauna heeft verwoest, heeft de mens in de gaten dat hij geld niet kan eten.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik ben voor wisselen van merk, ook binnen het goedkopere segment kvv's moet dat wel mogelijk zijn. Door af te wisselen met kvv soorten zorg je ervoor dat het altijd goed zit, in plaats van de eentonigheid van eeuwig dezelfde voeding. Maar als je smuldier geeft met toevoegingen van echt vers vlees, liefst wat spiervlees, dan zouden er geen tekorten mogen optreden. 
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- samantha!
- Zeer actief
Maar als smuldier gewoon goed is waarom zou ik dan iets anders kiezen wat hij minder lekker vindt?Martijn schreef:Smuldier is prima.
Van je hond laten kiezen wat hij eet ben ik persoonlijk minder van onder de indruk. Als ik Cleo die kans zou geven dan at zij "slechts rookvlees, dik gesneden dankuwel. En op zondag een gevuld eitje met kaviaar."
Gewoon direct weghalen als hij niet dooreet.
Binnen de kortste keren gaat eht direct schoon op.
Tot nu toe heb ik het inderdaad net zo lang aangeboden tot hij het at.
Dat werkt wel maar is zo'n gedoe iedere keer.
Als hij de smuldier gewoon eet vind ik het prima.
- samantha!
- Zeer actief
Heel graag!Myra schreef:Ik kan je de lijst wel doormailen die ik kreeg, alle producten met prijzen?samantha! schreef:Is het ook voordeliger als je het uit de fabriek besteld?Myra schreef:Ik heb er hier ook 1, of 2die gek zijn met Smuldier. Ik ga het uit de fabriek bestellen per 120 kilo en daarnaast voor de avond Barf producten
)
Ik stuur je even een pb
- samantha!
- Zeer actief
Ik wissel voor Macho inderdaad veel af.Roelfien schreef:Ik ben voor wisselen van merk, ook binnen het goedkopere segment kvv's moet dat wel mogelijk zijn. Door af te wisselen met kvv soorten zorg je ervoor dat het altijd goed zit, in plaats van de eentonigheid van eeuwig dezelfde voeding. Maar als je smuldier geeft met toevoegingen van echt vers vlees, liefst wat spiervlees, dan zouden er geen tekorten mogen optreden.
Vandaag heb ik bij Max gewoon wat carnisbest door de smuldier gedaan en dat ging ook prima.
Aanvullen met van alles doe ik al en dat gaat ook prima.
Het ging me echt om het idee of grotendeels smuldier voeren wel goed is.
-
Job
- Zeer actief
- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
- Aantal honden: 3
Zijn er trouwens meerdere complete versies van Smuldier? Hier kan ik alleen de pens compleet krijgen (bij diverse winkels, ook dierenwinkels). Ze vinden het heerlijk hoor, maar is het niet te eenzijdig dan? Ook krijgen ze hier Rodi, wil toch een beetje afwisselen en ze vinden het ook heerlijk. Alle andere soorten KVV worden door Senna met lange tanden gegeten....
verwend nest!
- *kelly*
- Zeer actief
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- *kelly*
- Zeer actief
misschien een rare vraag; maar waar moet ik aan denken bij een "groenteprutje" ?ien schreef:Met die enkelvoudige versie kan je lekker "spelen.
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... enteprutje*kelly* schreef:misschien een rare vraag; maar waar moet ik aan denken bij een "groenteprutje" ?
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."