Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenuitlaatservice Zeist
Moderator: moderatorteam
- Snokkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback en Mixje
- Aantal honden: 2
Hondenuitlaatservice Zeist
Dag allemaal,
Als Nala wat ouder is, willen we haar af en toe met een uitlaatservice mee laten gaan. Heeft iemand goede ervaringen met een service in Zeist?
We hebben bijvoorbeeld "Meet2Play' gezien, die wel betrouwbaar op ons over komt. Maar ik kan nergens referenties/ ervaringen vinden.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
Groeten,
Suzanne
Als Nala wat ouder is, willen we haar af en toe met een uitlaatservice mee laten gaan. Heeft iemand goede ervaringen met een service in Zeist?
We hebben bijvoorbeeld "Meet2Play' gezien, die wel betrouwbaar op ons over komt. Maar ik kan nergens referenties/ ervaringen vinden.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
Groeten,
Suzanne
-
Fin
- Zeer actief
Ze zoekt referenties van een specifieke uitlaatservice.
Wat een heel goed idee is.
@Snokkie - ik hoop dat je hier reacties krijgt. Maar zo niet, dan is het een goed idee om zelf een aantal keer met je hond te gaan lopen in het gebied waar deze uitlaatservice het vaakst te vinden is, en dan eens te vragen naar de ervaringen van hondenmensen die daar geregeld komen.
Als de uitlaatservice steken laat vallen, zoals onvoldoende op de honden letten, dan blijft dat niet onopgemerkt.
Voor de rest zou ik zelf de eerste paar keer meelopen, ook al om je hond te wennen aan de uitlaatservice.
@Snokkie - ik hoop dat je hier reacties krijgt. Maar zo niet, dan is het een goed idee om zelf een aantal keer met je hond te gaan lopen in het gebied waar deze uitlaatservice het vaakst te vinden is, en dan eens te vragen naar de ervaringen van hondenmensen die daar geregeld komen.
Als de uitlaatservice steken laat vallen, zoals onvoldoende op de honden letten, dan blijft dat niet onopgemerkt.
Voor de rest zou ik zelf de eerste paar keer meelopen, ook al om je hond te wennen aan de uitlaatservice.
-
Fin
- Zeer actief
Voor wat achtergrond info over hondenuitlaatservices en waar je op alert moet zijn, zie ook dit topic:
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=155938
Daarom ook het advies, vraag na bij diegenen die zo'n hondenuitlaatservice geregeld meemaken omdat ze hun eigen hond regelmatig uitlaten in hetzelfde gebied waar zo'n hus actief is.
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=155938
Daarom ook het advies, vraag na bij diegenen die zo'n hondenuitlaatservice geregeld meemaken omdat ze hun eigen hond regelmatig uitlaten in hetzelfde gebied waar zo'n hus actief is.
-
Dorien
- Zeer actief
Ga gewoon eens een wandeling mee wandelen en bepaal voor jezelf of de persoon en de handelswijze van de uitlaatservice je aanstaat.
Toevallig ken ik degene van de uitlaatservice meet2play erg goed, dus ik kan je geen objectief commentaar geven. Wel is het zo dat ze al een paar jaar deze uitlaatservice heeft en nog dagelijks nieuwe klanten erbij krijgt en volgens mij zelfs een wachtlijst heeft. Dat heb je niet als je een slecht bedrijf runt.
Toevallig ken ik degene van de uitlaatservice meet2play erg goed, dus ik kan je geen objectief commentaar geven. Wel is het zo dat ze al een paar jaar deze uitlaatservice heeft en nog dagelijks nieuwe klanten erbij krijgt en volgens mij zelfs een wachtlijst heeft. Dat heb je niet als je een slecht bedrijf runt.
Groet,
Dorien
Dorien
- Snokkie
- Zeer actief
Bedankt voor de reacties! Ik was zelf ook al van plan om een paar keer mee te lopen, en we hebben al wat vragen op papier staan van dingen die wij belangrijk vinden.
@ Martijn: Ik heb op dit forum zowel goede als slechte ervaringen gelezen over uitlaatservices. Daarom wil ik ook graag reacties van mensen weten over services hier in de buurt, zodat we weloverwogen een dienst kunnen uitzoeken..
Mocht je slechte ervaringen hebben met een service hier in de buurt, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Dan gaat ze daar in ieder geval niet bij mee! Slechte ervaringen bij een dienst aan de andere kant van het land, daar kan ik niet zoveel mee denk ik
.
@ Martijn: Ik heb op dit forum zowel goede als slechte ervaringen gelezen over uitlaatservices. Daarom wil ik ook graag reacties van mensen weten over services hier in de buurt, zodat we weloverwogen een dienst kunnen uitzoeken..
Mocht je slechte ervaringen hebben met een service hier in de buurt, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Dan gaat ze daar in ieder geval niet bij mee! Slechte ervaringen bij een dienst aan de andere kant van het land, daar kan ik niet zoveel mee denk ik
- antheman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
Kees gaat met Piet mee:
www.atarhondenservices.nl
Hij loopt met max 6 honden en is een prettige man! hij loopt minimaal 1 uur, meestal langer.
www.atarhondenservices.nl
Hij loopt met max 6 honden en is een prettige man! hij loopt minimaal 1 uur, meestal langer.
- Snokkie
- Zeer actief
@ Antheman: Die gaan we zeker in overweging nemen. Vooral de kleine groepen waarmee hij loopt spreekt mij aan.
Kun je me iets meer vertellen over jou ervaringen? Ben je een keer meegeweest met de wandeling? Krijg je regelmatig feedback over hoe je hond is geweest/ wat er is gebeurd tijdens een wandeling? Ik ben erg benieuwd!
Kun je me iets meer vertellen over jou ervaringen? Ben je een keer meegeweest met de wandeling? Krijg je regelmatig feedback over hoe je hond is geweest/ wat er is gebeurd tijdens een wandeling? Ik ben erg benieuwd!
- antheman
- Zeer actief
Piet houdt een lange intake bij jou thuis.Snokkie schreef:@ Antheman: Die gaan we zeker in overweging nemen. Vooral de kleine groepen waarmee hij loopt spreekt mij aan.
Het is geen enkel probleem om mee te lopen, dat hebben we 2 keer gedaan.
Honden lopen los, dat vind ik prettig. Hij rijdt niet standaard naar het Panbos, maar juist naar plekken waar t rustiger is.
Hij schrijft op een kaart kort iets op na iedere wandeling. Verder bel of mail ik hem wel, geen probleem allemaal.
Mijn buuf gaat nu ook met hem mee, althans, haar hond.
-
bekkie
- Zeer actief
ga eens op een doordeweekse dag naar het panbos, rond een uur of half elf/elf uur.
busjes rijden af en aan, ik vind het persoonlijk niet echt geweldig.
als je daar wandelt en je gaat naar de zandvlakte kun je ook mensen naar hun ervaringen vragen.
ik heb verder geen ervaringen met een uitlaatservice dus kan je verder niet helpen.
als je daar wandelt en je gaat naar de zandvlakte kun je ook mensen naar hun ervaringen vragen.
ik heb verder geen ervaringen met een uitlaatservice dus kan je verder niet helpen.

- antheman
- Zeer actief
Dat is vreselijk!bekkie schreef:ga eens op een doordeweekse dag naar het panbos, rond een uur of half elf/elf uur.
Ze lopen soms met 20 honden tegelijkertijd
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Hm... krijg je met het meelopen niet juist een verkeerd beeld? Dat mensen (dus diegene met de uitlaatservice dus) zich anders gaan opstellen?
Ik zou eerder mensen aanspreken de daar lopen en vragen hoe hun ervaring is met uitlaatservices die zij tegenkomen; dan weet je namelijk hoe zo'n uitlaatservice IS (of althans overkomt op het andere publiek).
Of de hond een keer meegeven jezelf verdekt opstellen
en kijken hoe eea gaat? 
(niet helemaal een grap ... eigenlijk)
Ik zou eerder mijn hond meegeven aan "gewoon iemand" die met 1 of 2 honden loopt....
Suzanne
Ik zou eerder mensen aanspreken de daar lopen en vragen hoe hun ervaring is met uitlaatservices die zij tegenkomen; dan weet je namelijk hoe zo'n uitlaatservice IS (of althans overkomt op het andere publiek).
Of de hond een keer meegeven jezelf verdekt opstellen
(niet helemaal een grap ... eigenlijk)
Ik zou eerder mijn hond meegeven aan "gewoon iemand" die met 1 of 2 honden loopt....
Suzanne