Uitermate frustrerend voor mij, want ik wilde graag wat kilootjes erbij...Niet alleen vanuit het oogpunt dat dat er 'beter' uit zou zien maar meer vanuit het idee dat hij dan wat reserve heeft mocht hij eens een dag wat minder zijn of echt ziek worden.
Nah goed....Ik ben al vanaf dat hij 2 jaar oud is...dat is nu 5 jaar geleden bezig om er wat aan te voeren en dat is me nooit gelukt...
Veelal heb ik hem van 22 op 23.5 kilo gekregen maar dan had meneer een maand of wat later bedacht dat het eten niet meer lekker was en vrat ie een week slecht en hup...weer een paar weken later weg die extraatjes
eergisteren Rimpel op de weegschaal en wat zag mijn oog???
ik was net een klein kind dat cadeautjes kreeg bij die weegschaal..
Ik wipte van het ene op het andere been en de assistente vond het wel grappig om te zien geloof ik...
Sinds gisteren zijn we heel blij en trots bijnaampjes aan het verzinnen
"bolle - dikkop - vreetzakje - etc"
Ik voer sinds twee jaar ongeveer volledig rauw, zelf samengesteld en sinds een krap driekwart jaar 1 keer per dag....
Ik dacht dat het zo ongeveer van het rauwe voeren kwam en mijn keus in diersoorten en het opschroeven van hoeveelheden van spul wat hij lekker vindt...maar Jessica is ervan overtuigd dat het gekomen is toen ik 1 keer per dag ben gaan voeren en eignelijk deel ik die overtuiging wel