Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoefjes.

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

RupsenStorm schreef:
Ari@ne schreef:Ik denk dat Jagger redelijk lang met zo'n pensbot doet; hij knaagt af en toe wat en gaat dan weer iets anders doen.
:smile: ga maar eentje kopen. Ik denk dat Jagger een kant kan laten zien die je vast nog niet eerder hebt gezien :smile:
Hoe bedoel je?
Drijver
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gremlins
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Drijver »

Knoeppie schreef:
Drijver schreef:
Knoeppie schreef:
Rilana en Joey schreef:Ik gaf ook altijd hoefjes, totdat 1 van de honden erg ziek werd.
Ze poepte bloed(spoot er echt uit), en wou steeds overgeven zonder dat er wat uit kwam.
Dus met spoed naar de dierenarts, die een rontgenfoto maakte.
Het bleek dat ''iets'' vast zat in de maag, maar wat wisten ze niet.
Toen heeft ze een prik gekregen voor haar maag (ik weet niet precies meer wat het was) en moesten we nog even afwachten of er wat uitkwam en anders zou ze geopereerd worden.
Gelukkig is er na een paar uur toch wat uitgekomen, en het bleek een deel van een hoefje te zijn, knalgeel maar niet verteerd.
Maar wat was dat eng, en wat was ze ziek.
Hier dus absoluut geen hoefjes meer :N: :neenee:
Horror maar dit kan ook met stokken, BARF materiaal of speeltjes gebeuren.
Of zoals bij Knoeppie met een kaarshoudertje van een kindertaart :mrgreen:
Toch hoor ik vaker dat het met hoefjes en gerookte botten voorkomt dan met barf materiaal. Dat laatste is, als het meezit, voor een ervaren barfer toch verteerbaar en dat zijn hoefjes en gerookte botten niet.
Speeltjes en een kaarshoudertje noem ik gewoon pech. Je had ook de slagroom er goed moeten aflikken :mrgreen:
En met stokken gooien is niet slim.

De pensbotten met omhulsel zijn hier ook een succes. Alleen niet voor mijn portomonnee: ze doen er nog geen half uurtje mee :evil:
Daar heb je ook wel gelijk in maar ik zei ook alleen dat het ook bij andere dingen kán gebeuren.
.

Ja, das waar :mrgreen:
Pas als hij flora en fauna heeft verwoest, heeft de mens in de gaten dat hij geld niet kan eten.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”