Trotse mama Laika

En "tante" Noeska
Het was een heerlijk stel pups, ik heb genoten!
Moderator: moderatorteam

Niet echt meer, ze vreten jou op tussen de knuffeltjes door. Ze weten alle zere plekjes van je benen te vindenAri@ne schreef:Om op te vreten
Ach gossie, dat zijn net mini Snuffeltjes.LongFields schreef:

Dat moet ik even bekijken, ik denk dat de reutjes zaterdag met Peter mee naar de club gaan, maar zaterdag is er bij ons intrainen voor de wedstrijd dus dat lijkt me niet echt ideaal. Ik kan ze wel in de auto laten zitten, maar die moet buiten het terrein staan. Ik denk er nog even over naSonnie1983 schreef:mooie pups hoor! wanneer mogen wij ze op de club bewonderne?
Ben je ook weer wat opgeknapt?
doe maar andere dag als zaterdagGos schreef:Dat moet ik even bekijken, ik denk dat de reutjes zaterdag met Peter mee naar de club gaan, maar zaterdag is er bij ons intrainen voor de wedstrijd dus dat lijkt me niet echt ideaal. Ik kan ze wel in de auto laten zitten, maar die moet buiten het terrein staan. Ik denk er nog even over naSonnie1983 schreef:mooie pups hoor! wanneer mogen wij ze op de club bewonderne?
Ben je ook weer wat opgeknapt?![]()
Verder voel ik me nog steeds niet helemaal lekker (maar niet meer zo ijskoud als zaterdag) maar niet slecht genoeg om in bed te blijven. Bovendien heb ik daar geen tijd voor met de pups