ik heb nog een klein vraagje over honden school arie konings.
ik wilde weten of iemand ervaring heeft met deze hondenschool.
bvd en een dikke kus

Moderator: moderatorteam
Als ik jou was ging ik es avondje kijken bij betreffende school en zien, horen en luisteren of ik me zou kunnen vinden in de trainingen en trainingsstrategieen. Lijkt me dat je zo een beter oordeel kunt velllen.Teckel_love<3 schreef:ok. ik hoor negatief over de les planningen dus...wel of niet doen ??
Nee, maar ik heb in het verleden in de UK getraind (op een erg wedstrijd gerichte vereniging) en daar leer je los volgen vóór het aangelijnd volgen.ranetje schreef:Lijkt me niet helemaal standaard aangezien hij meer gericht is op behendigheid en frisbee.
Maar @Ianthe, waar zie jij appèl op afstand staan?![]()
Ik laat in de puppycursus al vooruitsturen, dus daar zit ik me niet over te verbazen![]()
Het is maar net hoe je het doet (Arie met een paaltje, ik met een bakje) en zoals het er staat is het niet erg veeleisend (denk ik)
Los volgen is niet echt standaard voor een gewone hondenschool dat is waar.
Ik doe die oefening zelf al op jachtcursus in de puppytraining![]()
Op een KC zal je het niet snel zien gebeuren.
Misschien is dat wel heel verstandigEnnath schreef:Nee, maar ik heb in het verleden in de UK getraind (op een erg wedstrijd gerichte vereniging) en daar leer je los volgen vóór het aangelijnd volgen.ranetje schreef:Lijkt me niet helemaal standaard aangezien hij meer gericht is op behendigheid en frisbee.
Maar @Ianthe, waar zie jij appèl op afstand staan?![]()
Ik laat in de puppycursus al vooruitsturen, dus daar zit ik me niet over te verbazen![]()
Het is maar net hoe je het doet (Arie met een paaltje, ik met een bakje) en zoals het er staat is het niet erg veeleisend (denk ik)
Los volgen is niet echt standaard voor een gewone hondenschool dat is waar.
Ik doe die oefening zelf al op jachtcursus in de puppytraining![]()
Op een KC zal je het niet snel zien gebeuren.
'Ianthe schreef:Geen ervaring maar ik heb hun website doorgekeken en vind het wat vreemde gehoorzaamheidscursussen.
Allereerst omdat ze 90 € vragen voor 8 lessen, ten tweede is het lesprogramma vreemd en sluit niet aan op verdere vervolgcursussen die ze trouwens ook niet geven. (zoals G&G) Ook na dus één cursus van 8 lessen vind ik los volgen en appèl op afstand wat vreemd. En bij de eerste cursus geven ze al vooruit sturen en links én rechts volgen.![]()
Het lijkt me iig geen standaard gehoorzaamheidscursus.