cloris schreef:Cocochanel schreef:jip007 schreef:je bent lekker bezig zeg

.............................................................................. zo dat ben ik kwijt .
-Heb ik iets verzonnen,heb ik iets gelogen...vertel mij wat er niet op waarheid berust is!!!???
Vraag me af waarom je zo doelbewust iemands topic wil verzieken met dit soort info al dan niet op waarheid berust, wat is je drive daarachter? niemand vraagt om deze info toch? Het is een voorsteltopic van iemands nieuwe pup

-Doelbewust...
Weet je eigenlijk hoe slecht het gesteld is met DD-en in NL en daarbuiten, weet je eigenlijk wat hun verwachte levensstandaard is...het is om te janken...
Een aantal fokkers die in het belang van de hondjes zelf fokten, ze stopten met het fokken. Zeker niet omdat het zo geweldig ging/gaat met het ras zelf in dit geval met de Duitse Dog...
Ik weet hoe moeilijk het is om een minpunt eruit te fokken...
Het is gewoon onmogelijk om binnen een paar generaties iets uit te fokken wat al die doorgewinterde fokkers jarenlang klakkeloos op elkaar gezet hebben,vaak uit eigen belang/ego.
Ik bedoel al die mislukte aangekochte/aangehouden rasexamplaren, ipv dat ze hun genomen (foute) beslissing toegaven en hun alleen maar als eigen huishondje te houden...nee zulke rasexamplaren mochten/mogen oprotten(herplaatst)
en/of werden/worden toch vaak gewoon in de fokkerij ingezet,want ze hebben immers toch geld gekost,zo denken/dachten zij...met alle mogelijke gevolgen...nu vaak en nog steeds zichtbaar...
Nogmaals de hondjes zelf zijn er altijd de dupe van...
Maar aan Karen zou ik zeker niet twijfelen en dat weet ze ook,want haar kennende zal ze toch in het belang van het ras handelen...
Ik zie opeens een nakomeling van een voorouder die ik ook in mijn lijn wilde hebben, die ik vervolgens van mijn verlanglijstje schrapte vanwege de verkregen info over de niet toegestane kleurcombinaties, slechte ogen enz...dus ik schrik en ik geef gelijk haar mijn ingewonnen info, om uit te kijken om haar later in de fokkerij in te zetten(???)...dus in het belang van het ras zelf...
Als DD fokker toen ik haar teefje zag en wetend wat ze voor voorouders heeft...ben ik van mening dat je niet zo lang hoeft te wachten en niet van zo ver te halen,ik bedoel een pup vooruitkomend uit voorouders van niet toegestane kleurcombinaties,slechte ogen,een korte hoofd ed...in NL zijn er al zat...
En wat doet Karen...
ipv gelijk mijn info na te vragen in het belang van het ras zelf, ze roept gelijk dat ik mijn huiswerk niet goed deed.
Wie moest hier eigenlijk eigen huiswerk goed doen...
En vervolgens past ze eigen tekst aan,ze maakt
van 7 generaties naar 5 generaties...