Jaap* schreef:
Ik zou Wagner links laten liggen, Billy lijkt me meer van de Italiaanse groten. Krijgt ie ook meer energie van

Haha, Vivaldi, Verdi, opera... ja, daar houdt Bill wel van. Maar gisteren was het Prokofiev (Romeo en Julia). Niet zo heel zwaar maar wel heroïsch.
joline schreef:
Hoe waren de mensen van de kliniek in Utrecht? Mocht je bij Billy blijven totdat hij sliep? En was je er bij toen hij wakker werd?
Super-aardig, deskundig én je wordt overal bij betrokken.

We zijn er de hele ochtend bij geweest, dus bij het maken van de echo, de foto's, bloedonderzoek (voor lever en nierfunctie) en toen dat allemaal goed bleek zijn we nog bij 'm geweest tot het rustgevende prikje. Toen 'ie al helemaal lodderig was hebben we 'm gedag gekust en werd alles verder klaargemaakt in de ok (daar waren we niet meer bij).
We hebben een paar uur in de stad doorgebracht totdat ze ons belde dat Bill aan het wakker worden was.
Daar nog even gewacht tot zijn temperatuur goed was en toen ging 'ie van het infuus af en mee naar huis.
Verder iedereen weer heel, heel erg bedankt voor alle beterschapswensen en knuffels.

Heel aardig en lief!
De nacht is best goed verlopen. In z'n slaap heeft 'ie nog wel wat gepiept. Maar dan legde ik even mijn hand op zijn kop en dan hield het op.
Vanochtend even in de tuin rondgehobbeld (hij steunt nog niet echt op zijn poot maar dat kan ook komen door de zwachtel, dat voelt een beetje eng, denk ik) groooooote plas gedaan (en Hilje, hij tilde zijn gezwachtelde poot op, dus hij kon het alleen

) en daarna wat Bandit (+ antibiotica/ontstekingsremmer) op.
Daarna wilde hij per se midden in de kamer liggen dus daar maar weer een bedje gemaakt:
Inmiddels ligt 'ie weer te slapen en heb ik de telefoon en administratie maar meegenomen naar de keukentafel. Thuis werken.