Dank jullie wel,
Die van jullie mogen er ook allemaal zeker zijn hoor

.
Ayla is alleen iets te dik,ze is 2 jaar geleden aangereden toen één van mijn zoons van toen 13 haar uitliet,die had haar los gelaten,iets wat op die plek van mij absoluut niet mocht,ze ging achter een kat aan zo de weg op.
Haar zenuw in haar linkervoorpoot was toen uitgeschakeld,ze heeft toen medicijnen uit Duitsland gekregen en therapie van ons,en wonder boven wonder is het toch goed gekomen,de kans zat er namelijk dik in dat ze die poot nooit meer zou gaan gebruiken,maar het gevoel was na een maand weer terug en we merken niets meer aan haar.
Wel hebben we een hele tijd rustig aan gedaan met te veel beweging,maar sinds een paar maanden maak ik weer lange wandelingen van een uur of laat haar flink apporteren met de bal.
Ze is al een stuk afgevallen,maar het lijkt nu stil te staan.
Ik ben ook aan het kijken om iets van sport met haar te gaan doen,of bijvoorbeeld speurwerk,of haar leren netjes naast de fiets te lopen.
Annelies:Wat een leuke site heb je en wat wonen jullie geweldig,das nou echt mijn droom!!
die foto van naast elkaar was gemaakt toen we noah 1 dag hadden en ayla luistert wel goed als ik zeg dat ze moet blijven zitten.

.
het gaat nu heel goed tussen hun,ze spelen veel met elkaar(ayla liggend,omdat noah nog zo klein is,maar een dondertje...

)
Groetjes Yvonne.