Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Basco is niet meer....we hebben de uitslag (pag 10)
Moderator: moderatorteam
- lauraV
- Zeer actief
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wat een drama...... niet te bevatten en ik vind het verschrikkelijk voor jullie. Ontzettend veel sterkte gewenst, hoe leeg het ook klinkt...
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
Cendy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboel
- beppie
- Zeer actief
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Met kippevel heb ik de afgelopen pagina's doorgelezen.
Wat vreselijk dat Basco op deze manier is heengegaan, dat moet heel erg moeilijk voor jullie zijn.
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen om dit grote verlies te verwerken.
Dag Basco, rust maar zacht jongen..
Wat vreselijk dat Basco op deze manier is heengegaan, dat moet heel erg moeilijk voor jullie zijn.
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen om dit grote verlies te verwerken.
Dag Basco, rust maar zacht jongen..

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
mon
- Zeer actief
- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Contacteer:
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
-
Suuz
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
- K@ren
- Actief
- Contacteer:
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
weet niet of er al wat meer bekend is, nl nog niet verder gelezen, maar dat van de temp en gif klopt niet hoor...Carmen schreef:Ja Kira is primaMARC_S schreef:Jeetje zeg! Wat vreselijk voor jullie. Zo raar, zo snel en zo onverwachts. Kan me voorstellen dat je helemaal over de rooie bent want dit wil niemand meemaken. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze toch zullen uitvinden wat er aan de hand was.
Lijkt wel een of andere verschrikkelijke bacterie of virus als ebola ofzoIk vind het maar een eng iets moet ik zeggen. Is je andere hond helemaal ok?
Ze weten het echt niet. Allergie kan ,maar hij reageerde niet op de enorme hoeveelheid dexahopperdepop wat hij gekregen had en gif kon maar daar past de koorts niet bij. Misschien heftige infectie maar er is er geen bekend met zoiets. Of een tumor maar dat verwacht ook niemand.
De dierenarts dacht dat er ws dood veroorzaakt door bloedingen aanleiding onbekend.
Ik voel me of ik een klap met een moker heb gehad, ik kan het niet bevatten, gisteren een gezonde hond en nu is hij weg, onvoorstelbaar.
Het is zo stil hier nu
hier een hond gehad die aan vergiftiging is overleden (is na sectie vastgesteld, ook de DAsen wilden er niet aan, ik wist het ZEKER) en die had bij binnenkomst bij de DA een temp van meer dan 43,5 (digitale thermometer gaat daarna op ERROR)
- Lucia
- Zeer actief
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Ik denk ook dat het dat moet zijn want wat kan het anders zijncrutz schreef:weet niet of er al wat meer bekend is, nl nog niet verder gelezen, maar dat van de temp en gif klopt niet hoor...Carmen schreef:Ja Kira is primaMARC_S schreef:Jeetje zeg! Wat vreselijk voor jullie. Zo raar, zo snel en zo onverwachts. Kan me voorstellen dat je helemaal over de rooie bent want dit wil niemand meemaken. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze toch zullen uitvinden wat er aan de hand was.
Lijkt wel een of andere verschrikkelijke bacterie of virus als ebola ofzoIk vind het maar een eng iets moet ik zeggen. Is je andere hond helemaal ok?
Ze weten het echt niet. Allergie kan ,maar hij reageerde niet op de enorme hoeveelheid dexahopperdepop wat hij gekregen had en gif kon maar daar past de koorts niet bij. Misschien heftige infectie maar er is er geen bekend met zoiets. Of een tumor maar dat verwacht ook niemand.
De dierenarts dacht dat er ws dood veroorzaakt door bloedingen aanleiding onbekend.
Ik voel me of ik een klap met een moker heb gehad, ik kan het niet bevatten, gisteren een gezonde hond en nu is hij weg, onvoorstelbaar.
Het is zo stil hier nu
hier een hond gehad die aan vergiftiging is overleden (is na sectie vastgesteld, ook de DAsen wilden er niet aan, ik wist het ZEKER) en die had bij binnenkomst bij de DA een temp van meer dan 43,5 (digitale thermometer gaat daarna op ERROR)
het is gewoon klote! Ik kan er niet over schrijven zonder te janken bah
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
voel jezelf daar niet schuldig over....hier er ook niets aan kunnen doen....was met een paar uur gebeurd....gif is zo'n rotzooi.....dan lijk je op t oog te kunnen redden (ik was daar ook bang voor) maar uiteindelijk he.....heb het rapport van Utrecht gelezen, zo gaaf en sterk als hij er van buiten uit zag, zo kapot was hij al van binnen, daar was dus echt niets meer te redden geweest ook niet met de juiste behandeling direct....ook al leek het daar van buitenaf wel op....Carmen schreef:Ik denk ook dat het dat moet zijn want wat kan het anders zijncrutz schreef:weet niet of er al wat meer bekend is, nl nog niet verder gelezen, maar dat van de temp en gif klopt niet hoor...Carmen schreef:Ja Kira is primaMARC_S schreef:Jeetje zeg! Wat vreselijk voor jullie. Zo raar, zo snel en zo onverwachts. Kan me voorstellen dat je helemaal over de rooie bent want dit wil niemand meemaken. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze toch zullen uitvinden wat er aan de hand was.
Het is zo stil hier nu
hier een hond gehad die aan vergiftiging is overleden (is na sectie vastgesteld, ook de DAsen wilden er niet aan, ik wist het ZEKER) en die had bij binnenkomst bij de DA een temp van meer dan 43,5 (digitale thermometer gaat daarna op ERROR)Het maakt het ook moeilijk want het betekent dat als hij zaterdag meteen aan het infuus was gegaan hij er nog was geweest ws
sterkte....
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Nou............Carmen schreef:Ik denk ook dat het dat moet zijn want wat kan het anders zijncrutz schreef:weet niet of er al wat meer bekend is, nl nog niet verder gelezen, maar dat van de temp en gif klopt niet hoor...Carmen schreef:Ja Kira is primaMARC_S schreef:Jeetje zeg! Wat vreselijk voor jullie. Zo raar, zo snel en zo onverwachts. Kan me voorstellen dat je helemaal over de rooie bent want dit wil niemand meemaken. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze toch zullen uitvinden wat er aan de hand was.
Het is zo stil hier nu
hier een hond gehad die aan vergiftiging is overleden (is na sectie vastgesteld, ook de DAsen wilden er niet aan, ik wist het ZEKER) en die had bij binnenkomst bij de DA een temp van meer dan 43,5 (digitale thermometer gaat daarna op ERROR)Het maakt het ook moeilijk want het betekent dat als hij zaterdag meteen aan het infuus was gegaan hij er nog was geweest ws
Als dit de reactie is van vergif had het misschien iets langer geduurd maar was je hem waarschijnlijk toch wel kwijt geweest.
Bovendien kan jij daar al helemaal niets aan doen, dus voel je daar nou alsjeblieft niet schuldig over.
-
Drijver
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gremlins
- Aantal honden: 5
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Jeetje ik lees het nu pas, wat een verhaal zeg! Wat intens verdrietig om zo je hond te verliezen...
Voel jezelf niet schuldig, je hebt gedaan waarvan je dacht dat het het beste voor hem was, houd je daarbij.
Heel veel sterkte voor jullie:knuffel1:
Voel jezelf niet schuldig, je hebt gedaan waarvan je dacht dat het het beste voor hem was, houd je daarbij.
Heel veel sterkte voor jullie:knuffel1:
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar