Hij is helemaal gek van haar.
Ze ruikt zo lekker!

Uitdagen.

Ik bescherm je wel!

Mag ik nog heel even ruiken?

Ze is wel MIJN vriendin.

Macho.

Elana.

Samen snuffen.

Mooi zitten.

Gaan we nu nog wandelen?

Samen op pad.

En nog wat foto's van samen.

Moderator: moderatorteam

Ik heb eens gelezen over de Samojeed dat die een zelfreinigende vacht hadden.... dat heeft Woopy ook. Hij kan het ene uur zwart zien van de modder en het uur erop is hij weer helemaal wit.samantha! schreef:Dat denk ik ook als ik die foto's van hem zie!estelle schreef:als ik deze foto's zie, dan blijf ik erbij dat er in Woopy samojeed bloed zit.
prachtige hond!
Is hij van karakter ook een beetje samojeed?
Dat is allemaal precies hoe ik Elana zou omschrijven, vooral het karakter ook!estelle schreef:Ik heb eens gelezen over de Samojeed dat die een zelfreinigende vacht hadden.... dat heeft Woopy ook. Hij kan het ene uur zwart zien van de modder en het uur erop is hij weer helemaal wit.samantha! schreef:Dat denk ik ook als ik die foto's van hem zie!estelle schreef:als ik deze foto's zie, dan blijf ik erbij dat er in Woopy samojeed bloed zit.
prachtige hond!
Is hij van karakter ook een beetje samojeed?
Ook heeft hij die typische 'glimlach' waar de Samojeed om bekend staat.
Qua karakter ook wel wat overeenkomsten; energiek, kalm, onafhankelijk, actief, koppig.
Maar de kans dat er in Roemenie een samojeed een nest heeft gekregen/verwekt is wel erg klein, denk ik. Woopy is als zwerver gevonden.