ja, ik ben ene echte cocker ja en ga het water in als dat binnen bereik is, dussssss...........dan leg je maar een kleedje op je achterbank voor de terugweg.

Jaaaa...gooi dat ding nouuuuuuuuuuuuuu.....

Moderator: moderatorteam

echt wel. is een idiertje........Ari@ne schreef:Wat leuk!!
Gaat het goed?
Nee, want hij is nog ietwat onzeker (ik ook) en heeft trossen bananen in zijn oren.Hutsje schreef:wat een vreselijke leukerd is het! je durft hem nog niet los te laten?
ik laat buster ook pas sinds een paar dagen los hoorjenny* schreef:Nee, want hij is nog ietwat onzeker (ik ook) en heeft trossen bananen in zijn oren.Hutsje schreef:wat een vreselijke leukerd is het! je durft hem nog niet los te laten?
Moet toch echt tot 3 maal herhalen als hij bij me moet komen.
maar we zijn al druk in de weer met de frolicjes, haha.
Heb er zelf het vertrouwen nog niet in dat hij in de buurt blijft, en moet er echt niet aan denken als hij wegloopt.
Hij veranderd in een "monster"als hij de buitenlucht ruikt..uber enthousiast...

weet je of hij bij de vorige eigenaren los liep?jenny* schreef:Nee, want hij is nog ietwat onzeker (ik ook) en heeft trossen bananen in zijn oren.Hutsje schreef:wat een vreselijke leukerd is het! je durft hem nog niet los te laten?
Moet toch echt tot 3 maal herhalen als hij bij me moet komen.
maar we zijn al druk in de weer met de frolicjes, haha.
Heb er zelf het vertrouwen nog niet in dat hij in de buurt blijft, en moet er echt niet aan denken als hij wegloopt.
Hij veranderd in een "monster"als hij de buitenlucht ruikt..uber enthousiast...

als het kon wel.Hutsje schreef:
weet je of hij bij de vorige eigenaren los liep?