Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lamspoot

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

C@rmen

Lamspoot

Ongelezen bericht door C@rmen »

Vanmiddag ben ik even bij de nieuwe islamiet slager geweest hier in de buurt. Heb er kippen meegenomen en lamsribben besteld maar hij had ook een lamspoot liggen compleet met dijbeen eraan. Goed bevleesd.

Zou ik dat als maaltijd kunnen geven aan de heren, het is wel een dragenddeel maar wel dat van een jong dier. Zal dat alsnog te hard zijn?
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

als ze botten gewend zijn zou ik ze gewoon geven, als het te hard is wordt het meestal gekraakt en het merg eruit gegeten. ik geef ook hele geiten dus ook de poot, ze laten dan de pijpjes liggen als ze het merg eruit hebben ;).
Laatst gewijzigd door Hutsje op 29 jan 2009 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Hutsje schreef:als ze botten gewend zijn zou ik ze gewoon geven, als het te hard is wordt het meestal gekraakt en het merg eruit gegeten. ik geef ook hele geiten dus ook de poot, ze laten dat de pijpjes liggen als ze het merg eruit hebben ;).
Ze eten hier altijd botten, ik zal eens een lamspoot mee nemen als ik de ribben ophaal :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”