Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zondag 25 januari hebben we gewandeld in Bakkeveen. Het was een kleine route maar met een mooie open plek waar de honden (en kindereb) lekker konden ravotten. 40 honden en 50 mensen!
Bakkeveen kan je heel mooi lopen en ook heel ver als je iets verder rijd als waar jullie nu geweest zijn heb je echt een heerlijke rustige wandelplek dwars door het bos ideaal voor de hondjes
Echt waar? Heb je misschien een straatnaam?
Deze wandeling was georganiseerd door de "Zwitserse Witte Herder Wandel Vrienden" Iedereen die dat leuk vindt mag meewandelen. Je zou dus ook zelf mee kunnen lopen en de weg wijzen
Ze proberen elke maand een wandeling te regelen.
Is dat stuk door het bos wel losloopgebied?
He Jaap. Liep jij daar voor jezelf of was je met de "kudde" mee?
Ik heb je niet gezien....maar ja, je hebt zelf gezien (en gehoord) wat voor grote groep het was, hahaha.
't Was wel erg gezellig moet ik zeggen.
Shima schreef:He Jaap. Liep jij daar voor jezelf of was je met de "kudde" mee?
Ik heb je niet gezien....maar ja, je hebt zelf gezien (en gehoord) wat voor grote groep het was, hahaha.
't Was wel erg gezellig moet ik zeggen.
Ik liep daar voor mezelf en ik heb jullie gemeden als de pest
Nee hoor, ik hoorde jullie inderdaad wel maar zag jullie niet. Totdat ik weer terug was bij die zandvlakte bij de ingang. Daar heb ik een poos staan kijken met Felix en ben toen tussen jullie door naar de auto gelopen.
Ik vond het een mooi gezicht
Onderweg kwam ik nog wel twee verwaalde honden tegen trouwens, en een hele poos later hun baasjes
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.