Het blijft toch enorm aan me knagen om mijn 1 jarige hond op echt vlees te zetten, en of dat dan KVV of FFF is dat maakt mij dan niet zoveel uit.. Mij lijkt KVV in mijn geval wat beter omdat mijn andere hond het ookw el erg graag lust maar echt stukken vlees, botten etc eet zij gewoon niet (is bijna 9 jaar lang brokken gewend) Nu heb ik voor het eerst Carocroc brokken besteld en gelijk een 15 kilo zak, maar nu zat ik eraan te denken om smorgens brokken te geven en savonds die pakjes rodi/smuldier en dan misschien wel gemengd met diner..
Wat heeft een hond van nu 8 a 9 kilo van 1 jaar, erg actief nu nodig als ik haar enkel die pakjes ga geven? (kan ik later misschien uitbreiden naar andere producten, maar vindt dit wel een goed begin) en wat heeft zij nog nodig als ik smorgens brokken geef en sávonds die pakjes?
en mijn andere hond is bijna 9 jaar oud, heeft altijd op brok geleefd, maar vindt die pakjes rodi/smuldier ook heerlijk. kan ik haar nog over zetten op smorgens brokken en savonds die pakjes? zo ja, hoeveel moet ze dan krijgen van elk? en als ik haar helemaal over kan zetten op die pakjes, hoeveel heeft ze dan nodig?
ik hoop dat jullie kunnen en vooral willen helpen
groetjes desire
owja! welke merken/producten heb je nog meer wat je gewoon kant en klaar kan kopen en voeren zonder zelf porties te maken met zoveel spiervlees etc? want die pakjes zie ik voorlopig echt gewoon als begin op KVV zetten, of zijn die pakjes zo goed dat dit ook volledig gegeven kan worden? en waar moet ik op letten bij zulke pakjes te kopen? want ik lees steeds over compleet en niet compleet