Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Teckel in uitkijktoren

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Agos het arme diertje. Wat een mafketels heb je toch!
Afbeelding
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Prachtbeestje...niet te geloven :jank:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Mooie tekkel!
Wat heb je toch een debielen, al zie ik zo'n eigenwijze tekkel er ook nog wel voor aan dat hij zelf helemaal naar boven loopt, als hij z'n baasje kwijt is.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Het zou mij ook niks verbazen. Jip gaat ook altijd direct kijken waar de baas uithangt...
tekkel
Erelid

Hoop dat de vinders amivedi en de dierenambulance enz contacten om te zeggen dat ze hem gevonden hebben...
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
twister_storm
Actief

Ongelezen bericht door twister_storm »

Teckel eigenaars hebben zich gemeld, hij is vanmiddag opgehaald:

Bron: nhd.nl

De eigenaar van de teckel die Roland Boogaard uit Schoorl zondagavond vond op de uitkijktoren bij Catrijp, heeft zich gemeld.

De man uit Purmerend liep zondag met zijn vrouw en kinderen en een andere hond de Kabouterroute in de Schoorlse duinen. ,,Volgens de eigenaar is de teckel toen weggerend en konden ze hem niet meer terugvinden'', zo zegt Boogaard, die dinsdagochtend werd gebeld.

Op basis van uiterlijke kenmerken weet Boogaard zeker dat de hond van hem is. ,,Bovendien luisterde de hond direct naar de naam 'Tukker de turboteckel', die de eigenaar telefonisch had doorgegeven.'' In tegenstelling tot eerdere vermoedens denkt Boogaard niet dat de hond moedwillig is achtergelaten. ,,De hond is waarschijnlijk naar boven geklauterd en durfde niet meer naar beneden. De eigenaar heeft maandag ook nog gezocht.''
Sandra, Twister en Storm
Afbeelding
tekkel
Erelid

twister_storm schreef:,,De hond is waarschijnlijk naar boven geklauterd en durfde niet meer naar beneden.
I told you so :wink:

Ik ben gek op happy endings :cheer:
kimmeke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaskan Malamute

Ongelezen bericht door kimmeke »

Wat ik dan weer niet begrijp is dat je dan gewoon naar huis gaat?! Moest Sanka gaan lopen, ik zou niet naar huis gaan voor ik haar teruggevonden had! En als het echt hopeloos was op z'n minst langs asiel/dierenambulance/politie/... gaan om te laten weten dat er ergens in de buurt mijn hond rond loopt en m'n gegevens achter laten
Maar eind goed al goed he :cheer:
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Afbeelding

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
tekkel
Erelid

kimmeke schreef:Wat ik dan weer niet begrijp is dat je dan gewoon naar huis gaat?! Moest Sanka gaan lopen, ik zou niet naar huis gaan voor ik haar teruggevonden had! En als het echt hopeloos was op z'n minst langs asiel/dierenambulance/politie/... gaan om te laten weten dat er ergens in de buurt mijn hond rond loopt en m'n gegevens achter laten
Maar eind goed al goed he :cheer:
Misschien hebben die mensen wel uren gezocht, en misschien hebben ze alle hulpdiensten wel gewaarschuwd: dat vermeld het verhaal niet :wink:
Ik denk eerder dat de vinders niet veel haast hadden met het melden van hun vondst bij de hulpdiensten.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”