Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
We waren vanmidag lekker wezen wandelen. Mazzel staat niet zo veel op de foto die had het veulste druk met rennen . en foto's maken met een flex in de hand wil niet zo best.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Wat een leukerd, Sharmayne!
Ik wist natuurlijk dat jullie met een hondje bezig waren, maar niet dat het doorgegaan was.
Gefeliciteerd, ook voor Michael.
Bob krijgt het beslist geweldig bij jullie
Ja bob heeft vanacgt gewoon lekker in de woonkamer bij de kachel geslapen samen met mazzel zonder te blaffen welliswaar terwijl er toch meer jeugd langs kwam als de dag er voor. dus hij begint toch echt te wennen nu
we hebben net heerlijk met estelle en gyzmo gelopen. hij is zelfs los geweest terwijl ik dat niet zo snel had verwacht hij is helemaal niet echt wegloperig . hij blijft heerlijk in de buurt rent wat mee heen en weer om dat vervolgens gauw weer bij mij te komen
hihiihii Vandaag Bob ontmoet. En het is best een lekker ventje.
Hij kon prima overweg met de andere honden en heeft lekker meegespeeld.
Ook vond hij Woopy wel heel erg aantrekkelijk haha. Jammer voor hem was Woopy dat snel zat en liet dat ook even duidelijk merken waar hij netjes op reageerde.
Hij hobbelde gewoon heerlijk mee en het is een aandoenlijk beestje.
Het is inderdaad een heerlijk ventje
Die oren daar ben ik helemaal verliefd op
Zijn oren kan hij alle kanten mee op zo grappig
En inderdaad heel knap dat hij al los kon