Maar deze 2 vielen me heel erg op, met name door de vrijwel identieke expressie van moeder Nozem en dochter Eva.

Moderator: moderatorteam

Moeder Nozem en dochter Sjefke? Alles oke?LongFields schreef:Vandaag hebben Cleo, Eva, Sjefke en Nozem met elkaar de bossen rondom de Utrechtse Heuvelrug onveilig gemaakt, meer foto's volgen nog.
Maar deze 2 vielen me heel erg op, met name door de vrijwel identieke expressie van moeder Nozem en dochter Sjefke.
LongFields schreef:Ja, alles is oké, er zat alleen even een draadje los ergens in mijn hersenpan geloof ik.![]()
Ik denk nog, ik verander het snel en doe net alsof Aimee gek is, maar helaas was ik in de tussentijd al gequote. :N:
Het was inderdaad geweldig om dat te zien. Ze hielden het ook de hele wandeling vol, echt apart.MARC_S schreef:Wat ik vandaag enorm grappig vond is de duidelijke genen van een ras. Sjefke Nozem en Eva doen precies hetzelfde de hele tijd. Vooruit rennen, omdraaien en dan weer terugrennen samen. Constant eigenlijk. Pad afrennen, U-turn en terug naar de baasjes en weer dat. Cleo doet dat helemaal niet. Die loopt voorop en vooruit en die maakt helemaal geen bochtjes en heen en weertjes want waarom zou ze?![]()
Het was ook niet dat Eva dat na ging doen want zo is ze alleen ook. Nu zag ik super duidelijk waar dat vandaan komt![]()
3 honden die constant precies hetzelfde aan het doen zijn
Moet er best wel raar uitgezien hebben voor andere mensen want het leek wel alsof ze dat moesten en of wij ze steeds na 100 meter terugriepen oid als ze synchroon hun scherpe bocht maakten.
Echt lekker dat het met die 4 zo goed ging. Dat kan dus gerust in de herhaling!MARC_S schreef:Vond het superleuk en ook echt gezellig dat de honden het zo goed konden vinden onderling. Zelfs de twee koninginnetjes Sjefke en Cleo konden het prima uitvogelen samen.
Het is zeker niet standaard dat moeder en dochter zo op elkaar lijken hoor. Nozem en Sjefke lijken weer veel minder op elkaar qua uiterlijk. Nozem heeft meer van haar vader namelijk.Rosa schreef:Ze lijken inderdaad erg op elkaar... moet eigenlijk ook wel moeder en dochterLeuk om die verhalen te lezen hoe ze met z'n drieën hetzelfde doen!