Moderator: moderatorteam

dat maakt niet uit... dat ken ik.....chrico schreef:haha die wil je niet. Die begint bij voorbaat al te roepen, wie kan ik opeten

pfff als je een katachtige dober hebt kan dit er ook nog wel bijalm@ schreef:Je hebt écht geen idee waar je aan begint :N: :N: :N:malinois schreef:dat maakt niet uit... dat ken ik.....chrico schreef:haha die wil je niet. Die begint bij voorbaat al te roepen, wie kan ik opetendoe maar hier

Whoehaha ja dat zou wel een leuke combi zijn, een heks en een kat. Nu nog een bezem en het stel is compleetmalinois schreef:pfff als je een katachtige dober hebt kan dit er ook nog wel bijalm@ schreef:Je hebt écht geen idee waar je aan begint :N: :N: :N:malinois schreef:dat maakt niet uit... dat ken ik.....chrico schreef:haha die wil je niet. Die begint bij voorbaat al te roepen, wie kan ik opetendoe maar hier
Ik zie haar al met Lulu op het trainingsveldchrico schreef:Whoehaha ja dat zou wel een leuke combi zijn, een heks en een kat. Nu nog een bezem en het stel is compleetmalinois schreef:pfff als je een katachtige dober hebt kan dit er ook nog wel bijalm@ schreef:Je hebt écht geen idee waar je aan begint :N: :N: :N:malinois schreef: dat maakt niet uit... dat ken ik.....doe maar hier

had je het over mij?alm@ schreef:Ik zie haar al met Lulu op het trainingsveldchrico schreef:Whoehaha ja dat zou wel een leuke combi zijn, een heks en een kat. Nu nog een bezem en het stel is compleetmalinois schreef:pfff als je een katachtige dober hebt kan dit er ook nog wel bijalm@ schreef: Je hebt écht geen idee waar je aan begint :N: :N: :N:![]()
die gaat compleet voor schut

niet bij mij, ik ben lief voor drchrico schreef:ja, als je tegen lu zegt lopen, staat zij stil. Zeg je sta stil dan gaat ze liggen en ga zo door. Is ze je zat dan loopt ze gewoon weg

Hutsje schreef:draakje