Heel aardig,maar ik zal eerst kijken of ik achter de naam kan komen.Muk schreef:Ik ken ook wel een Labradorfokker. Die kan ik er ook op aanspreken, zodat zij eventueel ook zo tussen neus en lippen door die fokker bij een show (of andere gelegenheid) kan aanspreken. Haar honden krijgen alleen barf en ze zien er ook goed uit. Mocht je dat willen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Weten jullie dat
Moderator: moderatorteam
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier ook zo'n stel op de hoek,, hondje mocht als pup zijnde noooooit met andere honden spelen,,,, want dat mocht niet van de fokker....petra1 schreef:Ik heb het even nagekeken in de winkel,maar €120 per zak kan dus definitief naar het land der fabelen gestuurd worden.
€53 Kosten de zakken in de winkel.
Het is een collega van Gert-Jan,en hij gaat hem vandaag even vertellen dat hij er in ieder geval ingetrapt is wat de brokken betreft.
En dan ook nog meteen weer proberen of hij echt niet op andere gedachten te brengen is wat voeding betreft.
Hondje mag ook nog geen kennis maken met andere honden,want ook dat heeft de fokker zo aangeraden.
Dus dat mag pas nadat hij alle entingen heeft gehad![]()
Ik had hem al gezegd dat hij het beste wel alvast met mate wel in kontakt kan komen met andere honden,maar nee hoor: wat de fokker zegt dat is waar en ze doen het echt niet anders.
Gevolg,, hond ontsnapt regelmatig als de kids bij die mensen de deur weer eens open laten staan,,, en loop jij dan keurig langs met je honden..
Dan heb je wel een probleem,,, want hij bespringt je honden en word agressief....
Lekker hoor,,, en ook deze hond krijgt Jeukaneuba .. dit zal wel toeval zijn...
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
-
nance
- Erelid
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
Ja, daar zou ik ook m'n bak voor gaan verdedigen.Marjoleine schreef:HONDEN worden vals van vers, wist je dat niet?Gaia schreef:Tsja, ga dat maar eens tegenspreken. Ze denken namelijk ook dat doggen niet kunnen barfen omdat ze dan vals worden.
Ik heb eens een vriezer met inhoud (80 kilo Herby vlees en karkassen) overgenomen voor een schijntje, omdat de hond er vals van werd.
Hij verdedigde zijn bak opeens, en dat deed ie met Aldi-brokken nooit.
Dus weg met die zooi!
Ik heb haar geholpen en het meegenomen voor weinig.
Ze vond het zelf meer dan genoeg trouwens
Maar goed, tegen zoveel vooroordeel klep je, jezelf gewoon niet uit.

- Inge2104
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie!
- Aantal honden: 1