Iedereen was van de partij, behalve Rocco die in Zweden zit natuurlijk.
Ik sta er wel een heleboel keer met mijn kop op maar die foto's vond ik zo heerlijk op terug te zien!
De foto's en tekst zijn van Kelly.
Madam was meteen helemaal door het dolle toen ze al die bekende gezichten weer zag! Trouwens wel jammer dat we op de foto's geen mooie strakke lijfjes zien, maar bijna iedereen vond dat zijn naakthond een lekkere warme jas aan moest
Ach in het voorjaar doen we gewoon nog weer een wandeling in ons nakie !
Madam en Uchu helemaal blij om Son weer te zien!

Madam zag moeders, en kwispelt dan heel erg en probeerd zich heel klein te houden. In werkelijkheid is ze een heel stuk groter haha.

Mama ik vind je zoo lief!

Moet je even goed ruiken hoor...

Word er helemaal happy van!

Je vind me toch nog wel heel lief he mama?

Voor de zekerheid nog maar even heel onderdanig doen, want mama doet een beetje alsof ze alles is..

Mama is heel lief, maar moet wel laten zien dat ik nog maar een klein onschuldig meisje ben!

De grote broer Aji, die eigelijk niet meer tot medio behoord :lol:

Uchu, t boeffie..lekker kroelen met Sonja

Oooh..deze mama vind ik ook nog zo lief!

Gekke snoet, hierna kwam er vast een hoop gelebber

Ik hou zo van jou, zegt Madam hier !

Daarna ging Madam lekker spelen met Uchu, vooral Uchu, Madam en Aji waren super speels met elkaar!

Uchu was toe aan een plukbeurt kwamen we vandaag achter, maar het staat hem wel lekker ruig die losse lange sprieten!

Aji gaat even langs Pica

Baca was er ook met zijn nieuwe baasjes, maar moest natuurlijk ook weer even kroelen met Sonja...

Pica'tje!

Als ik het goed heb verstaan vertelde Pica's kleine baasje hier, dat ze echt de mooiste/leukste is, heel schattig!

Even een innige knuffel

Stoere Aji

Madam vond hem ook erg leuk, maar moest soms wel even laten weten dat hij niet over dr heen mocht lopen!

Kori ging heel erg slijmen bij iedereen, net alsof doen dat ze zielig is ofzo...ze kreeg het mooi voor elkaar iedere keer, slijmkous!

Actie!

Pica speelde toch liever met haar eigen baasjes..

Daar komt paps voorbij..

Pica gaat een stok vangen..

Oeh...wat een grote broer :lol:

Kori...weeer slijmen...

Pica wou ook graag lol maken met vreemde honden

Pica en Uchu stoeien!

Met zn allen achter elkaar.

Die voorste was ook een heeel leuk en snel hondje!

Dux en Mullu gingen samen rond struinen...

Gespeel voor ons voeten..

Dux vond dit wel een lekker ding

Nog ff gauw wat close-upjes!Aji

Pica

Pica lijkt echt op Baca.

Uchu!

Lief koppie

Nou zegt Madam...op mijn hoektanden na lijkt mijn gebit toch best wel aardig?

Madam ligt nog steeds in coma, dat is toch wel heel vermoeiend, je familie weer zien