Tussen mevrouw en meneer klikte het meteen en er werd volop gespeeld.

Je ruikt wel errug lekker
Moderator: moderatorteam

Sneeuw? Ik zie alleen zand op de foto'sMaryanne schreef:Wat zijn ze allebei schattig. En ligt er in de Soesterduinen ook al sneeuw?

Nee, sneeuw heeft hier inderdaad niet gelegen; het was een ijskoude Sahara. Je kunt er heerlijk lopen, maar vandaag stond er een redelijk harde wind en dat is op de vlakte niet echt prettig.Inge schreef:Sneeuw? Ik zie alleen zand op de foto'sMaryanne schreef:Wat zijn ze allebei schattig. En ligt er in de Soesterduinen ook al sneeuw?![]()
Leuke foto's!
Ja, meid, het was een erg koude dag vandaag, vooral een koude wind. Maar op korte termijn gaat het regenen en als het dan weer gaat vriezen zijn we de klos.Ari@ne schreef:Nee, maar kouhhhhoud :N:Maryanne schreef:Gelukkig, tenminste ook eens een plek waar geen sneeuw ligtInge schreef:Sneeuw? Ik zie alleen zand op de foto'sMaryanne schreef:Wat zijn ze allebei schattig. En ligt er in de Soesterduinen ook al sneeuw?![]()
Leuke foto's!
Vooral vandaag, echt brrr.
Dat ligt niet aan die trut van jou, dat ligt aan mijn onvermogen om te fotograferenJinx schreef:Hahahaha, die trut van mij staat echt elke keer naar mij te staren. In plaats van dat ze dan ook effe leuk voor de camera speelt![]()
Het was wel errug gezellig