en een dag later deze nog ff gemaakt, het zou zomaar zn laatste sneeuw kunnen zijn dus ook met hem nog effe alleen weg geweest

Moderator: moderatorteam

nou vooruit, speciaal voor jou danDingo schreef:Ik zie mijn draakje weerMooie foto's, echt supergenieten van heeele mooie honden

yeptycha schreef:Mooie foto's van mooie honden![]()
Nu ben ik toch even benieuwd, heb je het kader nu gemaakt met bordermaker?

ipv openen druk je op ... achter bronmapKnoeppie schreef:Leuke foto's, leuk je dober ook weer eens te zien!
Mag ik vragen hoe jij het uiteindelijk voor elkaar hebt gekregen om foto's uit een map te openen want ik zie alleen mappen en als ik die aanklik zie ik geen foto's meer.
Jij had hetzelfde probleem, hoe het je dat opgelost?

Bedankt, het lukt en ik ga ermee aan de gang!malinois schreef:ipv openen druk je op ... achter bronmapKnoeppie schreef:Leuke foto's, leuk je dober ook weer eens te zien!
Mag ik vragen hoe jij het uiteindelijk voor elkaar hebt gekregen om foto's uit een map te openen want ik zie alleen mappen en als ik die aanklik zie ik geen foto's meer.
Jij had hetzelfde probleem, hoe het je dat opgelost?
daar kies je de map uit welke je de foto's wil gebruiken (hij zal alle foto's die in deze map zitten gebruiken dus als je er maar een paar wil, moet je die ff kopieren in een speciale map en deze dan aanklikken)
als je op ... achter doelmap klikt kies je de map waar de uiteindelijke foto's in moeten komen.. ik heb hier een speciale map voor gemaakt zodat ik deze steeds kan legen en opnieuw gebruiken.
als je op ... achter voorbeeldbestand klikt kun je 1 foto kiezen die als voorbeeld dient zodat je kan zien of je met het eindresultaat tevreden bent...
openen etc. gebruik ik dus niet...

goedgekeurd??Hutsje schreef:oooooooooooooooooooooooh, je doppies!!!!!!![]()
![]()

dank je! ik zal mn best doen hahahaha... hij is echt A-fotogeniek... bijna niet fatsoenlijk op een foto te krijgen dit zijn ook de eerste echt mooie foto's van hem die ik heb :N:Hutsje schreef:EINDELIJK weer eens wat foto's! en jee, wat is je jongste mooi zeg! vooral blijven oefenen zeg ikmalinois schreef:goedgekeurd??Hutsje schreef:oooooooooooooooooooooooh, je doppies!!!!!!![]()
![]()
weet je hoeveel moeite dat heeft gekost
ze zijn niet zo fotogeniek :N: