ja zoals de titel het al zegt ben ik in rauwvlees voeren nog een groentje

.misschien dat ik domme of naieve vragen ga stellen , maar ik heb zo veel vragen , en ik heb het idee dat een wereld voor me open gaat .

even een schetsje van de huidige feiten:Noa : 5,7 kg, binnen rustig en buiten met de bal erg adhd ,veel spiermassa en moet smorgens goed eten anders spuugt ze rond 11 uur smorgens gele schuim.Loeka : 7,1 kg (beetje te dik maar is net loops geweest en lijkt dan of ze kilos aan gekomen is) altijd rustig (liever lui dan moe

) en zal als ze de kans krijgt alles opeten wat ze tegen komt.Beiden honden krijgen brok van Fokker en kunnen de hele dag door ervan eten. afgemeten eten ze 1 volle mok met brok per dag.smorgens krijgen ze blikvoer,rodiworst of een schijf energique.
Maar goed nu de vragen:als kind heb ik dat ik geen kippenbotjes en (vis)graten aan de hond mocht voeren ?
ik wil beginnen met 1 a 2 dagen voeren van rauw vlees naast de fokker brok , kan dat probleemloos?
is er een rekensom of zo voor het geven van rauw vlees aan een hond per gewicht ik kilos?
hoe ga ik dit opbouwen zonder dat de honden misschien aan de diaree gaan?
hoe zijn de verhoudingen bot/vlees, dus als ik vlees geef hoeveel gewicht aan bot moet er dan bij?
het zijn een hoop vragen en er zullen er nog veel volgen , en vergeef me als het domme vragen zijn maar op dit moment wil ik zo veel info en ervaringen opslurpen
alvast bedankt!!!
liefs laura