en nog een paar van Tessa (die blijft tenminste zitten

Moderator: moderatorteam

Luuk is laatst getrimd, dar moet zo'n twee keer per jaar. Tessa wordt over een poosje geplukt, haar vacht is nog niet rijp.Ingrid48 schreef:Mooi meisje die TessaIs Luuk geschoren of heeft hij gewoon korter haar dan Tessa?
groetjes, Ingrid

Sinds zondag loopt ze los met mij mee, ze is behoorlijk op mij gericht, dat scheelt. Met mijn man en zoons durf ik het nog niet aan, maar dat gaat ook goed komen.YvetteJ schreef:Leuk hoor zo samen!![]()
En ze is al los ook!? Heb je er al meer vertrouwen in??
En ik op teckelstekkel schreef:Wat een pracht-setje!!
Ik geloof dat ik een heleboel heb gemist: ik had alleen gelezen dat je naar haar in het asiel ging kijken. Fantastisch dat je haar hebt genomen en dat het blijkbaar goed gaat samen met Luuk?
Ik ben gek op schnauzers
Super dat het zo goed gaat! Echt leuk voor jullie!!!Liesbeth schreef:Sinds zondag loopt ze los met mij mee, ze is behoorlijk op mij gericht, dat scheelt. Met mijn man en zoons durf ik het nog niet aan, maar dat gaat ook goed komen.YvetteJ schreef:Leuk hoor zo samen!![]()
En ze is al los ook!? Heb je er al meer vertrouwen in??
Ik heb echt het voordeel dat we naast een park wonen dat helemaal losloopplek is, met veel paadjes en kruisingen. Ik loop dan ook steeds anders en als zij de ene kant opgaan, dan pak ik een ander paadje. Dat leert haar goed op te letten. Die aanpak begint al aardig zijn uitwerking te krijgen.