estelle schreef:
Dat weet ik nog heel goed want ik had zelf al heel wat keren naar haar zitten te loeren en laten zien aan Frank maar nee we hadden meer dan genoeg honden.
Ik was toen ook heel blij te horen dat ze bij jullie terecht was gekomen!
Oh ja, dat is waar ook. Ik herinner me nu dat je dat al eens eerder schreef.
Het gaat echt heel goed met haar en volgens mij is ze ook best tevreden hier:
Lysette schreef:Prachtige foto's!
Het was er ook echt prachtig en ook nog eens heel mooi weer (wel koud). Op dat soort momenten zou ik wel graag een 'echte' camera willen hebben. Maar ach, als herinneringen zijn het toch wel mooie foto's.
Jaap* schreef:Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad en wat een mooie locatie
En die ouwe Bill zeg, 10 jaar alweer

Ja, mooie locatie hè? De poort van het kasteeltje dateert uit 1600! (Ik ben gek op 'ouwe meuk'.

).
Oh en laat Bill maar niet horen dat 'ie oud is! :N: Hij denkt er - volgens mij - heel anders over.
joline schreef:Ziet er prachtig uit daar! En de honden hebben het duidelijk naar hun zin gehad

Bill kan weer alles met zijn poot zo te zien, een fijn vooruitzicht voor mij
Silka is echt ontzettend mooi, ze is net een wolfje

Weet je welke rassen er in Silka zitten?
Ja, Billy kan idd weer alles. Lange wandelingen, spelen, zwemmen, rennen. Hij sprong zelfs van een redelijk hoog muurtje af (wat niet de bedoeling was uiteraard

) maar had geen centje pijn. Ik hoop dat jullie Quentis net zo goed zal herstellen.
Silka zou - volgens de dierenbeschermers in Istanbul - een husky-mix zijn. Maar op de foto's die we van haar zagen leek ze nog het meest op een herdertje (bijna kaal was ze destijds). Toen ze aankwam in Nederland had ze een hele dikke vacht en zagen we er wel iets van poolhond in.
Maar er zijn ook mensen die schotse collie in haar zien (mensen die zelf collie's hebben).
Kortom, we weten het niet zeker.