Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

leuke puppencursus in omgeving alkmaar

Moderator: moderatorteam

fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

leuke puppencursus in omgeving alkmaar

Ongelezen bericht door fabienne s »

aangezien wij volgend jaar een nieuw mormel :mrgreen: krijgen wil ik daar ook mee op puppencursus.nou zit er hier in de buurt een school waar ik met canyon en shadow gelopen heb en zelf voor de klas heb gestaan,maar door allemaal gedoe en gel*l ben ik daar weg gegaan en wil er ook niet meer naar terug.bij ons aan de overkant geven ze ook les maar daar wordt nog al veel castratie aangepraat en getraind met slipketting(handig joh die pension klanten die alles vertellen)
ik zoek een school waar ze niet te grote groepen hebben en waar mensen voor de klas staan die weten wat ze doen en waar je ook wat eigen inbreng mag hebben.liever ook niet zo'n school die er een handje van heeft om alle puppen maar los te gooien en maar te kijken wat er gebeurt(daar doe ik dan dus niet aan mee)en waar ze uiteraard met belonen werken en niet met alleen maar corrigeren.o ja en waar ze ook puppencursus in de avonden geven.ben zelf wel het een en ander tegen gekomen maar ik vindt het nog al lastig,dus misschien is er iemand van jullie die een leuke school hier in de buurt weet.
Afbeelding

jemble 5 maanden
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Misschien hier iets te vinden http://www.hondenschool.in/
Ik ben er al zo lang weg dat ik je niets meer kan aanraden.
Ik trainde bij de KCWF die toen les gaf in een manege in Egmond aan de Hoef.
Dus nooit in de regen staan :mrgreen: :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
fabienne s
Zeer actief

ik wil dus niet meer naar de kcwf :N:
er is zo veel gezeik onderling en ook met de andere regio's dat ik bang ben dat ik dat allemaal weer op m'n brood krijg(aangezien ik daar best bekend ben en daar ook les heb gegeven)
misschien moet ik me er over heen zetten aangezien het alleen om een puppycursus zal gaan,daarna wil ik het knjv werk weer gaan doen.
Afbeelding

jemble 5 maanden
Katja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shelties !!!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Katja »

Wij trainen met veel plezier bij de KCWF, in Heerhugowaard (G&G), Heiloo (behendigheid) en Hoorn (frisbee) .
Met zoveel plezier dat mijn man daar in zijn vrije tijd ook G&G gaat geven. Hij krijgt deze week zijn eerste groep :mrgreen:

Wanneer heb jij daar lesgegeven en wat ?

Die school waar jij het over hebt ken ik ook. Werken ze idd met een slipketting en voor de les begint gaan alle honden los :denken: Dan zijn er altijd honden het pispaaltje en zien alle hoeken van het terrein. :N: Daar kan ik echt niet achter staan ! En voor drie maanden les vroegen ze toen 100 Euro :roll: Leuk zakcentje voor ze :pffff:
Afbeelding
Get a life..... get Shelties !
Like Zoë & Katja !
fabienne s
Zeer actief

ik heb les gegeven in heiloo(stage voor de puppen)en heb met shadow behendigheid daar gedaan en met jou man in de groep gezeten :wink:

straks een mail sturen naar de knjv en vragen waar zij puppentraining geven hier in de buurt,ik weet dat dat gegeven wordt want ook daar heb ik voor deklas gestaan.liever ga ik meteen de jachtkant op en dus ook trainingsgericht trainen en niet hoeven aan te horen hoe ik een pup in de bench moet zetten(die gaan we niet gebruiken namelijk)en hoe ik hem zindelijk moet maken(weten we na 3 honden wel)
Afbeelding

jemble 5 maanden
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

KNJV Noord Holland geeft puppytraining :wink:
Voor zo ver ik weet wordt die training in het weekeinde gegeven in de buurt van IJmuiden/halfweg.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
chutney
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): labradors (kruising)
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door chutney »

Wij hebben bij honden trainingscentrum heerhugowaard getraind met onze hond. De puppie-, jonge honden training en clicker-training. Nu doen we er behendigheid (straks in het voorjaar dan).
Erg leuk en op een positieve manier.

www.hondentrainingscentrumheerhugowaard.nl
Afbeelding
pien29
Zeer actief
Mijn ras(sen): rr

Ongelezen bericht door pien29 »

hallo,
ik train met mn pup bij kcwf in Heerhugowaard.
maar we hebben ook een andere in HHW honden trainingcentrum hier van Yvonne vd meer die traint in kleine groepjes

nou zoekse
groetjes eline
parelridder
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door parelridder »

'k Ben met Floris, Indra en Merel op hondenschool De Bacchanten te Hem (bij Hoorn) wezen trainen. Niet naast de deur, maar de rit meer dan waard.
Puppycursus (tot 12 weken volg ik die) is op zaterdag, basiscursus (vanaf 12 weken begon ik daar mee) is zowel op ochtenden als avonden.

Het is een heel goede school, met ruimte voor je eigen inbreng. Reguliere gehoorzaamheid om te beginnen, maar je kunt natuurlijk altijd zelf al rekening houden met wat jij straks met de pup wil gaan doen :wink:
Ook daarvoor is de ruimte daar.
Het apporteren is overigens onderdeel van de reguliere gehoorzaamheidstraining op deze school.

Hoewel er zeker dingen zullen zijn die je al weet, krijg je ongetwijfeld ook nieuwe info. De basiscursus heeft iedere les een deel theorie en een deel praktijk. Ik heb keer op keer ook het theorie deel opnieuw gevolgd en dan hoor je toch weer nieuwe inzichten en heb je toch weer andere vragen. Ieder hondje is immers weer anders. Denk je net te weten 'hoe het werkt', komt er een nieuwe dreumes, die een heel eigen benadering vraagt :denken:

Veel voorpret!!
groeten, Ludmilla
www.knightsofthepearls.nl Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Ik train G&G bij de kcwf in Heiloo. En ben er zelf erg tevreden over.
Als het al een tijd geleden is dat jij er problemen mee hebt gehad, dan zou het zomaar kunnen dat er nu andere instructeurs enz. zitten. En dan zou het de moeite kunnen zijn om daar toch een cursus te volgen. Mits je het wel met de leermethode eens bent natuurlijk.
Er zit ook een Martin Gaus in de buurt van Alkmaar, dus daar kun je ook naar kijken.
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”