Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

KVV gaan voeren

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

Hutsje schreef:
Dingo schreef:
Hutsje schreef:
Dingo schreef:Ik voer af en toe vers, wel vis e.d Ik lees dat jullie ook vaak de koppen geven van de vis, gaat dit echt goed? en de kippenvleugels rauw, gaat dat ook echt goed, stikken ze er niet in? (vroeg ze overbezorgd :mrgreen: )
nee, dit gaat helemaal niet goed, ik moet regelmatig naar de da om de graten eruit te laten halen en vanwege darmperforaties :mrgreen:
ach..lekker ding dat je er bent :mrgreen: ik schrik me bijna dood :mrgreen:
:pffff: :mrgreen:
ik voer nu huts al 9 jaar rauw en fritz, lijf en kief sinds ze hier zijn, en daarvoor ook de andere honden ozzy, deur en pien. ik stel zelfs alles samen dus ik geeft alle onderdelen van allerlei soorten dieren en het is nog nooit niet goed gegaan ;). maar als je hond het niet gewend is zou ik eerst even het bottendocument lezen idd ;). kippenvleugels kun je ook even vasthouden. ik geef liever grotere dingen die ze niet in 1 keer door kunnen slikken zodat ze wel moeten kauwen. een hele kip bijvoorbeeld ;).
Heb het inmiddels doorgelezen, en geprint, en ga van de week eens aan de slag. vis e.d bevalt hier al prima, en krijg steeds meer complimenten over hoe ze er uitzien. Pat ook met Quinto op het trainingsveld, dus dat is eer van je werk hebben. Bedankt voor de tips :ok:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”