Ik moest Yenthe vanmorgen ophalen uit de spoedkliniek, omdat ze honden in principe niet langer dan 24 uur houden. Maar werd me wel gezegd ze moet nog wel aan het infuus blijven.
Dus ik gelijk contact opgenomen met mijn dierenarts in Heemskerk en haar daar naar toe gebracht.
Ze kon vanmorgen wel weer een stukje lopen en was blij me weer te zien. Dus in dat opzicht gaat ze vooruit.
Maar ik weet niet wat ik nu van de spoedkliniek moet denken. De echo die ze beloofde vonden ze nu niet nodig en er was ook geen tijd voor.... De internist vond het ook niet nodig om haar een deze dagen te onderzoeken. Eigenlijk vond hij het onzinnig want het bloedonderzoek was goed volgens hem. En ook hij had geen tijd voor haar.
Wat moet je hier nou mee
Voordat ik weg liep vroeg ik nog wat ik moest doen als ze weer begon met spugen. Want afgelopen nacht heeft ze daar ook weer gespuugd. Er werd tegen me gezegd dat het nu de taak was van mijn gewone dierenarts.... En dat zelfde geldt ook voor de pijnmedicatie dat was hun pakkie aan niet meer.
O, ja zeiden ze tegen me als ze vanavond weer slechter wordt dan mocht ik weer komen...
Ik kan Yenthe om 20.30 ophalen in Heemskerk zodat ze vannacht thuis is. Haar infuusnaald blijft er in zitten zodat als ze vannacht misselijk word of pijn krijgt ik haar zelf medicatie kan toedienen, wat ik straks mee krijg.
Het blijkt dat de spoedkliniek een klein bloedonderzoek (heel klein!!) heeft gedaan, dus Anneke heeft vanmiddag bloed afgenomen voor een groot onderzoek.
Ik ga door totdat ik weet wat ze heeft!!!