Moderator: moderatorteam

Sja... zie maar een meute bgv's aan te lijnen terwijl ze een koe gespot hebben... :N: Normaal liggen die koeien dus nooit zo dicht in het veld... was ook niet echt de bedoeling. Maar ja, hij lag er, en je doet er dan niks meer aan. God zij geprezen dat de koe rustig bleef liggen, en zijn stukje hei nogmaals herkauwdeyamie schreef:mooie foto's, maar toch wat link... wat als die koe nou wel in paniek raakt? :N:
haha das idd mazzel hebbenP!nki schreef:Sja... zie maar een meute bgv's aan te lijnen terwijl ze een koe gespot hebben... :N: Normaal liggen die koeien dus nooit zo dicht in het veld... was ook niet echt de bedoeling. Maar ja, hij lag er, en je doet er dan niks meer aan. God zij geprezen dat de koe rustig bleef liggen, en zijn stukje hei nogmaals herkauwdeyamie schreef:mooie foto's, maar toch wat link... wat als die koe nou wel in paniek raakt? :N:... zonder dat ie überhaupt ook maar aanstoot nam aan dat gespuis.
Tuurlijk mogen andere honden dan mee, bij de beagleclub iig.Marianne4u schreef:Ow super foto's zeg en is dit van de vereniging uit gegaan?
Lijkt me leuk om ook eens een keer mee te gaan met Chief.
Mogen de andere honden dan ook mee of hebben ze dat liever niet.

Dit is niet vanuit de rasvereniging maar vanuit de vrienden van. Iedereen mag mee hoor. En ik heb mowan en elmo ook wel eens mee genomen. Voor activiteieten kijk ook op www.bassetgriffonvendeen.euKnoeppie schreef:Tuurlijk mogen andere honden dan mee, bij de beagleclub iig.Marianne4u schreef:Ow super foto's zeg en is dit van de vereniging uit gegaan?
Lijkt me leuk om ook eens een keer mee te gaan met Chief.
Mogen de andere honden dan ook mee of hebben ze dat liever niet.
Kijk eens op de site van de rasvereniging van jouw hond, wellicht vind je daar een kopje wandelingen