Wat geen mooi fotoweer, maar toch wat plaatjes geschoten.
Wie herkend Caja?

Moderator: moderatorteam

[/quote]
Ik vind het ook wel leuk, donker of zwarte pigment.Madelief schreef:Wat een heerlijke foto's van een rooie bende. Maar ik dacht echt WOW bij deze foto!!!:
Wat mooooooooi met diE donkere ogen en die zwarte neus!!![]()
Ook dit hondje met mooie donkere ogen vind ik gorgious!!
Lijkt me erg leuk om met zo'n hele groep rood gevaar te wandelen. Ze zijn stuk voor stuk fotogeniek met hele vrolijke actieve kopjes. Leuk stel!

Okaymarye schreef:Ja hoor.Bons schreef:Mag dat bij Tollers? die zwarte neus? Ik vind het ook wel mooi moet ik zeggen
Het mag zwart zijn, of het pigment moet passend zijn bij de vachtkleur.
Ze zijn wel dik in de minderheidBons schreef:Okaymarye schreef:Ja hoor.Bons schreef:Mag dat bij Tollers? die zwarte neus? Ik vind het ook wel mooi moet ik zeggen
Het mag zwart zijn, of het pigment moet passend zijn bij de vachtkleur.![]()
*denk* ik heb al afspraken lopen met iemand voor Tollerfoto's, maar daar moet dan eigenlijk ook nog een zwartneus bij

Ja dat verbaasd me niet, ik ben nog nooit een Toller met een zwarte neus tegen gekomen, de meeste zullen fokzuiver voor bruin zijn. Maar eh... ik weet nu waar ik er 1 kan vinden, en die heeft voor zover ik met mijn leken oog kan zien verder een mooie rastypische kop toch?marye schreef:Ze zijn wel dik in de minderheidBons schreef:Okaymarye schreef:Ja hoor.Bons schreef:Mag dat bij Tollers? die zwarte neus? Ik vind het ook wel mooi moet ik zeggen
*denk* ik heb al afspraken lopen met iemand voor Tollerfoto's, maar daar moet dan eigenlijk ook nog een zwartneus bij
Ja, hij heeft zeker wel een rastypische kop.Bons schreef:Ja dat verbaasd me niet, ik ben nog nooit een Toller met een zwarte neus tegen gekomen, de meeste zullen fokzuiver voor bruin zijn. Maar eh... ik weet nu waar ik er 1 kan vinden, en die heeft voor zover ik met mijn leken oog kan zien verder een mooie rastypische kop toch?marye schreef:Ze zijn wel dik in de minderheidBons schreef:Okaymarye schreef: Ja hoor.

Ik kan er wel voor zorgen hoorBons schreef:Ja dat verbaasd me niet, ik ben nog nooit een Toller met een zwarte neus tegen gekomen, de meeste zullen fokzuiver voor bruin zijn. Maar eh... ik weet nu waar ik er 1 kan vinden, en die heeft voor zover ik met mijn leken oog kan zien verder een mooie rastypische kop toch?marye schreef:Ze zijn wel dik in de minderheidBons schreef:Okaymarye schreef: Ja hoor.

Jaa, die is mooi!marye schreef:Ja, hij heeft zeker wel een rastypische kop.Bons schreef:Ja dat verbaasd me niet, ik ben nog nooit een Toller met een zwarte neus tegen gekomen, de meeste zullen fokzuiver voor bruin zijn. Maar eh... ik weet nu waar ik er 1 kan vinden, en die heeft voor zover ik met mijn leken oog kan zien verder een mooie rastypische kop toch?marye schreef:Ze zijn wel dik in de minderheidBons schreef: Okay![]()
Dit is trouwens een reu met een zwarte/donkere reu, waar ik ooit misschien wel een pup van zou willen![]()
Maar hij moet eerst nog volwassen worden.
Nou we hadden er al twee, als je er nog een zwartneus en eentje met een bles bij hebt?Hutch schreef:Ik kan er wel voor zorgen hoorBons schreef:Ja dat verbaasd me niet, ik ben nog nooit een Toller met een zwarte neus tegen gekomen, de meeste zullen fokzuiver voor bruin zijn. Maar eh... ik weet nu waar ik er 1 kan vinden, en die heeft voor zover ik met mijn leken oog kan zien verder een mooie rastypische kop toch?marye schreef:Ze zijn wel dik in de minderheidBons schreef: Okay![]()
*denk* ik heb al afspraken lopen met iemand voor Tollerfoto's, maar daar moet dan eigenlijk ook nog een zwartneus bij![]()
Hoeveel tollers wil je bij elkaar hebben op de fotoshoot?